شناسه خبر: 11286 منتشر شده در مورخ: 1396/3/2 ساعت: 09:21 گروه: اجتماعی  
آموزش گزارشگران ویژه نابینایان جام‌ کنفدراسیون‌ها

آموزش گزارشگران ویژه نابینایان جام‌ کنفدراسیون‌ها

دوره ویژه آموزش گزارشگران مخصوص نابینایان در جام‌ کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و کلاس فوتبال داوطلبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ در روسیه برگزار شد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از سایت روسی جام‌جهانی 2018، بخش بازاریابی و تجارت ورزشی دانشگاه اقتصاد روسیه دوره آموزشی را برای گزارشگران فوتبال برگزار کرد که در آن با نحوه گزارش برای افراد کم‌بینا و نابینا در دیدارهای جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه آشنا شدند.

این دوره آموزشی به گزارشگران اطلاعات خوبی درباره روند گزارش بازی و اتفاقات درون آن برای انتقال به نابینایان حاضر در ورزشگاه قرار می‌دهد. هر فرد نابینا هنگام ورود به ورزشگاه‌های میزبان جام کنفدراسیون‌ها در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی هدست ویژه‌ای دریافت و از طریق آن و با کمک گزارشگران آموزش‌دیده در جریان گزارش بازی و اتفاق‌های درون زمین قرار خواهند گرفت. این خدمات با تصمیم کمیته سازماندهی جام کنفدراسیون‌ها برای افراد نابینا رایگان است.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که داوطلبان افتخاری جام کنفدراسیون‌ها و جام‌جهانی در کلاس آموزشی فوتبال شرکت کردند. این دوره آموزشی در تمام شهرهای میزبان این رقابت‌ها برگزار شد که در آن تمام اطلاعات لازم درباره جام کنفدراسیو‌ن‌ها که کمتر از یک ماه دیگر در روسیه برگزار خواهد شد و جام‌جهانی 2018 در اختیار داوطلبان افتخاری قرار گرفت.

داوطلبان افتخاری همچنین در خلال برگزاری کلاس‌‌ آموزشی با سفیران جام‌جهانی 2018 روسیه که شامل بازیکنان مطرح و بازنشسته فوتبال این کشور بودند تمرین فوتبال نیز انجام دادند. پیام ویدیویی رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا نیز برای شرکت‌کنندگان پخش شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *