شناسه خبر: 11252 منتشر شده در مورخ: 1396/2/25 ساعت: 09:56 گروه: فرهنگی  
کتاب هایتان را بلند بخوانید

کتاب هایتان را بلند بخوانید

کتابخانه فرهنگسرای فردوس با همکاری مدیریت امور کتابخانه‏‏‏‌ها ‌و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان را برگزار می‌کند.

به گزارش ایران سپیدجشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان، برنامه‌‌ای است که در طی آن کتاب‌‌های مناسب گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان، با کمک داوطلبان و علاقمندان تبدیل به کتاب صوتی می شود.

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌‌خوانی، معرفی کتاب‌های مناسب گروه کودک و نوجوان، ترویج فرهنگ مهربانی و نوع‌دوستی با توجه به داوطلب بودن شرکت‌کنندگان در تولید کتاب برای کودکان نابینا، اهمیت و توجه به قصه‌ها، متل‌ها و گویش‌های محلی و گردآوری آن‌ها و افزایش منابع کتابخانه‌های صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان برگزار می‌شود.

 

از بخش‌‌های این جشنواره می‌توان به بخش اصلی (تولید کتاب صوتی از میان کتاب‌‌های معرفی شد)، جنبی(جمع‌آوری افسانه‌ها و متل‌ها با زبان‌ها و لهجه‌های محلی)، قصص قرآنی و دینی، ویژه (تولید کتاب صوتی به صورت گروهی و خانوادگی) اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به تارنمای  جشنواره به آدرسwww.ketabkhanimajazi.ir با انتخاب یک یا چندین کتاب از میان کتاب‌های معرفی شده در تارنما و بلندخوانی آن کتاب‌‌ها در محیطی مناسب، فایل ضبط شده خود را تا پایان دی ماه از طریق تارنما به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس، کتابخانه فردوس مراجعه و یا با شماره 44081043 تماس بگیرند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *