شناسه خبر: 11221 منتشر شده در مورخ: 1396/2/16 ساعت: 09:22 گروه: اجتماعی  
اولین بیمارستان معلولان کشور به بهره‌برداری می‌رسد

اولین بیمارستان معلولان کشور به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس مجمع خیرین سلامت مشهد با اشاره به اینکه تاکنون حدود چهار هزار مرکز درمانی توسط مجمع خیرین سلامت در سطح کشور احداث شده،گفت: علاوه براین طرح اولین بیمارستان معلولان کشور در مشهد از جمله طرح‌هایی است که امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

به گزارش ایران سپید علیرضا کلاهان، رئیس مجمع خیرین سلامت مشهد در خصوص نحوه تشکیل مجمع خیرین سلامت گفت: در راستای اجرای فرمایشات ارزشمند رهبری و به‌ منظور تحقق اهداف حوزه سلامت، مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی، جهت ترویج سنت حسنه بخشش با نام هبه آغاز به کار کرد.

کلاهان با تأکید براینکه مجمع خیرین سلامت به صورت سازماندهی شده در سال ۸۸ توسط نیری آغاز به کار کرد، عنوان کرد: مسئولیت دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور نیز برعهده وی بود که به دلیل تجربه بالای وی در این حوزه، توانست مجمع سیر صعودی خود را طی کند.

رئیس مجمع خیرین سلامت مشهد افزود: از ابتدای تشکیل مجمع خیرین سلامت کشور تاکنون ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی خیرین به این مجمع کمک شده است.

۲۵۰ شعبه خیرین سلامت در کشور

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۰ شعبه و مرکز در سطح کشور وجود دارد که به صورت هیئت امنایی و هیئت مدیره اداره می‌شوند، که در واقع تشکیل مجمع خیرین سلامت به عنوان بازوان وزارت بهداشت توانست بار سنگینی از روی دوش این وزارت خانه بردارد.

کلاهان در خصوص خیرینی که از خارج از کشور این مجمع را حمایت می‌کنند، افزود: در بخش بین‌الملل ایرانیان خارج از کشور که با فعالیت‌های مجمع آشنا هستند، برای این مجمع هزینه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت وارد حوزه فعالیتهای علمی شده و برای حضور پررنگ خیرین در این حوزه نیز مشاوره ارائه می‌کند، اظهار کرد: کمک‌هایی که توسط ایرانیان خارج از کشور انجام می‌گیرد، کاملا تحت نظارت است.

رئیس مجمع خیرین سلامت مشهد با بیان اینکه ۷۰ هزار خیرّ در کشور هستند که برای آنها شناسنامه تهیه شده است، تصریح کرد: البته درخصوص تهیه شناسنامه برای خیرین، برخی از افراد خیّر به دلیل پنهان ماندن اقدامات خداپسندانه‌شان با این کار مخالفت می‌کنند، که در نهایت تصمیم داریم تا سامانه‌ای در این خصوص راه اندازی کنیم.

کلاهان در خصوص فعالیت‌های مجمع بیان کرد: تاکنون حدود چهار هزار مرکز درمانی توسط مجمع خیرین سلامت در سطح کشور احداث شده، علاوه براین طرح اولین بیمارستان معلولان کشور در مشهد از جمله طرح‌هایی است که امیدواریم بزودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *