شناسه خبر: 11174 منتشر شده در مورخ: 1396/2/6 ساعت: 14:35 گروه: اجتماعی  
حضور قاریان و حافظان زن نابینا در مسابقات بین‌المللی قرآن در سال آینده

حضور قاریان و حافظان زن نابینا در مسابقات بین‌المللی قرآن در سال آینده

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: انشالله بتوانیم سال آتی حضور قاریان و حافظان زن نابینا را در سومین دوره مسابقات بین‌المللی شاهد باشیم.

به گزارش ایران سپید آئین تجلیل از قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان ستادی برگزار شد.

انوشیروان محسنی‌بندپی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تجلیل از قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام، قرآن کریم را یکی از معجزات برزگ الهی دانست و گفت: قرآن کتابی متعلق به همه عصرها، نسل‌ها و جوامع مسلمان و غیرمسلمان است که حق را از باطل متمایز می‌کند.

وی افزود: کتابی که جوامع بشری را به ایمان به خدای یکتا، اعمال صالح، بردباری و شکیبایی در تمام مراحل زندگی دعوت می‌کند؛ به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در حال حاضر شاهد گسترش و اشاعه هرچه بیشتر فهم و درک فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امسال همزمان با سی‌وچهارمین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم شاهد دومین دوره از مسابقات ویژه نابینایان جهان اسلام بودیم، تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور آمادگی اعزام شرکت‌کنندگان دومین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام را به بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) دارد.

وی بر گسترش رشته‌ها و متسابقین در برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام تاکید کرد و یادآور شد: انشالله بتوانیم سال آتی حضور قاریان و حافظان زن نابینا را در سومین دوره مسابقات بین‌المللی شاهد باشیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *