شناسه خبر: 11075 منتشر شده در مورخ: 1395/12/26 ساعت: 13:57 گروه: اجتماعی  
راهنمای گردشگری

راهنمای گردشگری

شماره ها و تارنماهایی که پیش از سفر باید بنویسید و ببینید

به گزارش ایران سپید  تارنمای آنوبانینی به نشانی www.anobanini.ir/index/fa یکی از بهترین تارنماها در حوزه گردشگری است که نه تنها امکاناتی برای معرفی کامل موزه ها، آشنایی با هتلها و تورهای گردشگری دارد، بلکه مسیرهای گردشگری خاصی را نیز پیشنهاد کرده و حاوی تمام جاذبه های گردشگری هر استان با توضیحاتی کامل است. 

- در تارنمای ستاد تسهیلات سفر به نشانی http://www.ichto.ir میتوانید تمام مسیرهای سفر پیشنهادی این ستاد را به استانهای مختلف ببینید. در این تارنما همچنین روستاهای گردشگری، تورهای مجری سفرهای ارزان قیمت (همگانی)، مراکز پذیرایی درون شهری، تأسیسات اقامت، سفره خانه ها، واحدهای پذیرایی، گالری عکس و دفاتر خدمات مسافرتی در سراسر کشور به شکلی کامل معرفی شده اند.

- در تارنمای سازمان هواشناسی کشور به نشانی http://www.irimo.ir/farsi هر روز وضعیت هوای کشور در هر استان مشخص میشود. - در تارنمای هتل یار به نشانی اینترنتی http://www.hotelyar.com بیش از 100 هتل کشور وجود دارد که میتوانید از طریق اینترنت در آنها اتاق رزرو کنید. - حتماً پیش از سفر به تارنمای پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نشانی http://www.police.ir برای بررسی وضعیت ترافیکی راهها هم سری بزنید.

- بدون این شماره تلفنها سفر نکنید: مرکز اطلاعات راههای کشور: 9-88878031 تلفن گویا 141 - سازمان هواشناسی: 1966070018 تلفن گویا 134 - اطلاعات پروازهای کشور: 199 و 61021 - شرکت قطارهای مسافری رجا: 139 - سازمان حمل و نقل و پایانه ها: 955295200 – اورژانس: 115 – پلیس: 110

* گلواژه: فرار کافیست! درنگ کن و زندگی را جانانه زندگی کن! مسیحا برزگر

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *