شناسه خبر: 10955 منتشر شده در مورخ: 1395/12/3 ساعت: 12:00 گروه: اجتماعی  
افتتاح بوستان ویژه  معلولان در منطقه 14 تهران

افتتاح بوستان ویژه معلولان در منطقه 14 تهران

اولین بوستان ویژه جانبازان و معلولین در منطقه ۱۴ تهران با حضور جمعی از جانبازان و معلولان این منطقه۱ افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید فرهود حمیدی فراهانی شهردار منطقه 14 درباره این پارک گفت: این بوستان از نظر جغرافیایی در بزرگراه شهید محلاتی و جنب اتوبان بسیج واقع است و دسترسی  سهل و مناسبی برای استفاده شهروندان دارد.

وی افزود: همچنین بوستان دیگری در منطقه ۱۴ تهران جهت استفاده جانبازان، معلولان و کم‌توانان در دستور کار است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد و تمامی بوستان‌های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد که معلولان، کم‌توانان و سالمندان و کودکان به‌راحتی بتوانند از امکانات و تجهیزات خدمات رفاهی این بوستان‌ها بهره ببرند.

شهردار منطقه ۱۴ تهران از ایجاد پارکینگ برای جانبازان و معلولین, مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی، ایجاد رمپ‌های مناسب  تردد کم‌توانان, هم‌سطح سازی و ایجاد بستر مناسب برای تردد نابینایان، تجهیز بوستان به وسایل ورزشی، احداث ایستگاه ویلچر و دوچرخه ، احداث زمین‌های چند منظوره ازجمله زمین مینی بسکتبال، پینگ‌پنگ، فوتبال دستی به‌عنوان امکانات احداث‌شده در بوستان بسیج  جهت رفاه حال معلولان و کم‌توانان نام برد.

به گفته "فرهود حمیدی فراهانی" برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از معلولیت، آموزش معلولان و کم‌توانان و برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ویژه معلولان از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری منطقه ۱۴ تهران جهت رفاه حال این عزیزان است که به‌صورت مستمر در این منطقه انجام می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *