شناسه خبر: 10931 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 ساعت: 18:47 گروه: اجتماعی  
عرضه قلم هوشمند به قیمت ۱۸ هزار تومان در نمایشگاه

عرضه قلم هوشمند به قیمت ۱۸ هزار تومان در نمایشگاه

پکیج‌هایی که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عرضه شده، مفاتیح همراه با ۳ کاربر و قیمت ۹ هزار تومان، قرآن همراه با دسترسی ۳ کاربر و قیمت ۹ هزار تومان و قلم هوشمند همراه با سطح دسترسی ۸ کاربر و قیمت ۱۸ هزار تومان است.

به گزارش ایران سپید یکی از شرکتهای دانش‌بنیان حاضر در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی،  اقدام به رونمایی از قلم هوشمند همراه خود در قالب نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای قرآنی و دینی کرد.

شرکت دیده‌پرداز صبا اقدام به معرفی 4 محصول مفاتیح همراه، قرآن همراه، قلم هوشمند دانش‌آموزی و قلم هوشمند همراه کرد که در واقع قابلیتی همچون قلم هوشمند گجت‌های دیجیتال را دارد و این امکان را در اختیار انگشتان دست می‌گذارد تا کاربران به راحتی بتوانند هنگام مشاهده و مرور آیات قرآنی و متون دینی در دستگاه‌های هوشمند خود، با انگشت دست اقدام به انتخاب متون و قرائت متن انتخاب شده کنند.

مسئول غرفه این شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی معتقد است که این نمایشگاه فرصتی را فراهم آورده تا مخاطبان خاص آن بتوانند تعامل خوبی را با محصولات برقرار کرده و از محصول قلم هوشمند دانش‌آموزی با سطح دسترسی 3 کاربر و با قیمت 9 هزار تومان برای فرزندان خود خریداری کنند.

پکیج‌هایی که از این چهار محصول در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال وجود دارد مفاتیح همراه با 3 کاربر و قیمت 9 هزار تومان، قرآن همراه با دسترسی 3 کاربر و قیمت 9 هزار تومان، قلم هوشمند دانش‌آموزی با سطح دسترسی 3 کاربر و قیمت 9 هزار تومان و قلم هوشمند همراه با سطح دسترسی 8 کاربر و قیمت 18 هزار تومان است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *