شناسه خبر: 10908 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 ساعت: 09:57 گروه: اجتماعی  
افتتاح اولین آسانسور ویژه جانبازان، سالمندان و کم توانان در مترو

افتتاح اولین آسانسور ویژه جانبازان، سالمندان و کم توانان در مترو

اولین آسانسور مخصوص جانبازان، سالمندان و افراد کم توان در ایستگاه مترو سعدی افتتاح شد

به گزارش ایران سپید به نقل ازمهر علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه ایجاد محیطی امن برای تردد آسان و ایمن جانبازان و معلولان یکی از اولویت‌های ماست اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی آسانسور ویژه برای افراد کم توان این امکان را به آنها می‌دهد تا به سهولت از سطح خیابان گذر کرده و به سکوها دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به افتتاح اولین آسانسور ویژه این اقشار در ایستگاه مترو سعدی افزود: مدیریت مهندسی کیفیت و ایمنی شرکت بهره برداری مترو تهران این طرح را به صورت پایلوت با ایجاد ۴ آسانسور ویژه در ایستگاه سعدی انجام داد و در قدم بعدی ایستگاه امام خمینی (ره) به این امکان مجهز می‌شود.

مهندس عبدالله پور با بیان اینکه به زودی سایر ایستگاه‌های مترو هم به این آسانسور مجهز می‌شوند تصریح کرد: طراحی و جانمایی این آسانسورها باید با دقت انجام شود و سعی می‌کنیم تا در تمام ایستگاه‌هایی که سازه آنها اجازه اینکار را به ما می‌دهد آسانسورهای ویژه را نصب کنیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خاطر نشان کرد: افراد با داشتن کارتهای مخصوص جانبازان، معلولان و کارت منزلت می‌تواند از این آسانسور استفاده کنند و افراد واجد شرایطی که این کارتها را ندارند می‌توانند به سایت eticket.tehran.ir و یا ایستگاه امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *