شناسه خبر: 10899 منتشر شده در مورخ: 1395/11/22 ساعت: 13:25 گروه: سیاسی  
پاسخ ملت ایران به لفاظی های رئیس جمهور آمریکا در 22 بهمن 95

پاسخ ملت ایران به لفاظی های رئیس جمهور آمریکا در 22 بهمن 95

روحانی: هرکس با زبان تهدید با ملت ایران سخن بگوید، این ملت او را پشیمان خواهد کرد

به گزارش ایران سپید راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن از ساعات ۹ صبح روز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شد، و مردم با حضور گسترده شان، پاسخی قاطع به لفاظی های اخیر رئیس جمهور آمریکا دادند. 

مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم و مسئولان در سراسر کشور برگزار شد و میلیون ها ایرانی در حضور تاریخی، نشان دادند همچنان پشتیبان آرمان های انقلاب هستند. در تهران نیز جمعیت زیادی از مردم، علی رغم سردی هوا، ساعاتی قبل از شروع رسمی مراسم، به خیابان ها آمدند و در حالی که مراسم اصلی و سخنرانی در میدان آزادی تهران برگزار می‌شود، جمعیت زیادی از میدان امام حسین(ع) (فاصله حدودا 10 کیلومتری تا آزادی) با پای پیاده در حرکت هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه از پل چوبی به سمت غرب ممنوع است.

مسیرهای راهپیمایی که برای تهرانی‌ها در نظر گرفته شده بود به شرح زیر است:

مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی و میدان آزادی.

مسیر شماره 3: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید سعیدی و میدان آزادی.

مسیر شماره 4: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 5: مسجد الجواد، میدان هفتم‌تیر، خیابان شهید مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 6: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگرشمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 7: مسجد المهدی، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 8: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 9: مسجد امام سجاد(ع)، خیابان اشرفی‌اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی‌جناح و میدان آزادی.

مسیر شماره 10: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی‌جناح و میدان آزادی.

قرار بر این است که پس از سخنرانی رئیس جمهور در میدان آزادی، نمازجمعه نیز در محل دانشگاه تهران برگزار شود.

 
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به همراه محمدجواد ظریف وزیر خارجه و برخی اعضای هیات دولت، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی دفاع ملی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، غلامعلی حدادعادل، محمود واعظی وزیر ارتباطات، فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، علی ربیعی وزیر تعاون، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرلشکر حسن فیروزآبادی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی، حجت‌الاسلام سیدمجتبی خامنه‌ای، صادق محصولی، علیرضا زاکانی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، سعید جلیلی از جمله دیگر شخصیت‌های حاضر در راهپیمایی هستند. 
 
 
 
حضور میلیونی مردم، پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است 
 

 

حسن روحانی رئیس‌جمهور روز جمعه و در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور میلیونی مردم در این مراسم در سراسر کشور، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند.

رییس‌ جمهوری حضور میلیونی مردم را نمایش قدرت و اقتدار ملی کشورمان دانست و گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی و راه امام(ره) و مقام معظم رهبری تنها نیست.

وی با بیان اینکه حضور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن امسال از پیام خاصی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است و مردم با حضور خود به جهان به دنیا اعلام می‌کنند که باید به ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و زبان قلدری و تهدید را به کار نبرند.

رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول 38 سال گذشته نشان دادند که هرکس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد. مسیر ملت ایران کاملاً روشن است و بدن تردید تهدیدکنندگان از راهی که انتخاب کرده‌اند، ‌پشیمان می‌شوند. انقلاب اسلامی زنده است و سرزنده‌تر از گذشته به مسیر تعالی خود ادامه می‌دهد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *