شناسه خبر: 10897 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 ساعت: 13:04 گروه: اجتماعی  
ارائه تسهیلات ویژه مسکن برای خانواده هایی که دومعلول یا بیشتر دارند

ارائه تسهیلات ویژه مسکن برای خانواده هایی که دومعلول یا بیشتر دارند

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات ویژه خرید مسکن برای خانواده هایی که دومعلول یا بیشتر دارند، ارائه می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر علی ربیعی در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان با بیان اینکه دولت یازدهم از شروع کار تلاش زیادی برای توسعه و ایجاد فرصت های شغلی در کشور انجام داده است، ادامه داد: زمانی که دولت تدبیر و امید به روی کار آمد کشور با ۵۶ درصد کسری رشد مواجه بود.

وی با بیان اینکه مسئولان تلاش کردند و خلاء ها را در سال های ۹۳ و ۹۴ پوشش دادند، ابراز داشت: برای اشتغال ‌زایی توسط بنگاه‌ های خرد نیز در دولت یازدهم اقدامات خوبی انجام پذیرفت.

ربیعی با تاکید بر اینکه باید در کشور بیش از پیش کار و تلاش کنیم، ادامه داد: باید همه مردم تلاش کنند. یکی از دلایل تبدیل شدن چین و ژاپن به قدرت های جهانی همین تلاش و پشتکار مردمانش است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: برجام استقلال کشور را نشان داد، جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات برابر شش قدرت جهانی ایستاد و از حق خود دفاع کرد.

وی سپس با اشاره به اینکه ۱۰ میلیون حاشیه‌ نشین کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته ‌اند، گفت: دولت در بحث بیمه سلامت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *