شناسه خبر: 10851 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 ساعت: 10:28 گروه: حوادث  
سقوط یک نابینا از پل عابر پیاده در ورامین

سقوط یک نابینا از پل عابر پیاده در ورامین

یکی از نابینایان ساکن درورامین، از پله های پل عابر پیاده ای که به دلیل اجرای عملیات احداث آبنمای میدان رازی در حال جابجایی بود سقوط کرد و مجروح شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا عباس نوباغی یکی از نابینایان ورامین روز شنبه بدون اطلاع از عملیات جابجایی عرشه پل عابر پیاده ای که بر روی خیابان رسالت این شهر قرار دارد ، از پله های این پل سقوط کرد و مجروح شد.
این فرد بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مفتح منتقل و مداوا بر روی وی انجام شد.
مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در این حادثه این فرد از ناحیه دنده ها ، سر و دندان دچار شکستگی شده است.
شیرکوند افزود: این فرد نابینا، ار ارتفاع چند متری به پائین سقوط کرده و این که می گویند فرد به دلیل برخورد با پله های اولیه پل با مصدومیت مواجه شده صحیح نیست.
وی بیان کرد: در هنگام وقوع این حادثه هیچ گونه حصاری در مقابل پله های رها شده نصب نشده بود تا افراد نابینا نتوانند از آن عبور کنند.
وی بیان کرد: به منظور درمان تکمیل درمان ، این فرد به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد.
شهردار ورامین نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این که گفته می شود این فرد از ارتفاع چند متری پل به پائین پرتاب شده موضوعی است که باید توسط کارشناسان و بررسی دوربین های شهری مشخص شود.
علی حیدریان گفت: باتوجه به اجرای عملیات آبنمای میدان رازی ورامین، این پل در حال جابجایی است و به منظور جلوگیری از قرار گرفتن افراد بر روی پله های این پل ، نوارهای حفاظتی در مقابل آن نصب شده ضمن آن که در مقابل این پل شرکت آب و فاضلاب نیز در حال اجرای عملیات عمرانی است.
وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه ، به همراه عده ای از مسئولان شهرداری در بیمارستان مفتح حضور پیدا کرده و روند درمان وی را پیگیری کردیم.
وی بیان کرد: به منظور ارائه خدمات درمانی تخصصی به این فرد ، از بیمارستان لقمان تهران پذیرش گرفته شد و با هزینه شهرداری ، فرد مصدوم به تهران اعزام شد.
حیدریان تأکید کرد: در حال حاضر مهم سلامت این فرد جوان است و پس از آن با بررسی دقیق علت این حادثه اطلاع رسانی می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *