شناسه خبر: 1085 منتشر شده در مورخ: 1392/9/8 ساعت: 18:46 گروه: سیاسی  
ارائه خدمات به معلولان در دستور کار اتوبوسرانی قرار دارد

ارائه خدمات به معلولان در دستور کار اتوبوسرانی قرار دارد

ارائه خدمات به معلولان در دستور کار اتوبوسرانی قرار دارد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: گسترش پایانه ویژه معلولین از اهداف این سازمان به شمار می رود و خدمات رسانی به معلولان از طریق شرکت اتوبوسرانی در دستور کار قرار دارد.

پیمان سنندجی در گفت وگو با ستاد خبری با بیان اینکه این شرکت پیوند قلبی رابطه صمیمانه ای با معلولان و جانبازان دارد، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی حداکثر توان خود را برای ارائه خدمات و رفاه افراد دارای معلول به کار گرفته است .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه ون در این پایانه به معلولان خدمات رسانی می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه نرخ جا به جایی معلولان در سطح شهر با ون و سواری با توجه به طول مسیر متغیر است ، افزود: هزینه جابه جایی معلولان توسط پایانه ویژه معلولان از ۴ تا ۷ هزار تومان متغییر است و هزینه ها براساس طول مسیر دریافت می شود و هزینه انتقال معلولان به کلینیک های توان بخشی بر عهده فرد معلول است.

سنندجی افزود: افراد معلول برای بهره مندی از خدمات ویژه می توانند باپایانه معلولان با شماره ۶۳۰۵ تماس گرفته و با خدمات این پایانه بیشتر آشنا شوند.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به اینکه شهردار تهران نگاه ویژه ای به افراد معلول دارد، گفت: بحث مناسب سازی پیاده رو و معابر عمومی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی در سطح شهر و ایستگاه های اتوبوس زمان می برد افزود: نگاه عمومی شرکت اتوبوسرانی گسترش خطوط ویژه معلولان است.

سنندجی ادامه داد: متاسفانه اتوبوس های ساخت داخل برای افراد معلول در سال های گذشته به علت وجود پله های بلند و ارتفاع مناسب نبود لذا شهرداری در سال گذشته ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس کف کوتاه خریداری کرده و در سطح شهر برای ارائه خدمات به افراد معلول وافراد سالم فعالیت می کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *