شناسه خبر: 10842 منتشر شده در مورخ: 1395/11/9 ساعت: 10:42 گروه: ورزشی  
اهدای تجهیزات اسکی به ایران توسط برگزارکننده بازی های زمستانی

اهدای تجهیزات اسکی به ایران توسط برگزارکننده بازی های زمستانی

در جریان برگزاری مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان، ۳۰ کشور از جمله ایران تجهیزات اسکی آلپاین و اسنوبورد دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این اقدام با حمایت بنیاد آجیتوس و در راستای حمایت از کمیته های ملی برای حضور در بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک در پیونگ چانگ کره جنوبی صورت گرفته است.

کشورهایی که این کمک ها را دریافت خواهند کرد عبارتند از : آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کانادا، شیلی، چین، کرواسی، جمهوری چک، فنلاند، فرانسه، آلمان، انگلستان، مجارستان، ایتالیا، ژاپن، نروژ، هلند، لهستان، صربستان، اسلوونی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوییس، آمریکا، نیوزلند و ایران.

این اقدام به منظور توسعه ورزشهای زمستانی معلولان صورت خواهد گرفت.

«یونکوان جانگ»، عضو کمیته برگزاری بازی های پیونگ چانگ، گفت:‌ در فاصله یک سال و یک ماه تا آغاز بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸  و زمانی که توجه جهان به این رقابتها معطوف می شود، طرح تامین تجهیزات ورزشی به ورزشکاران معلولی که ورزش زمستانی در مناطق آنها کمتر رشد کرده، کمک خواهد کرد و افق های جدیدی را به روی ورزش های زمستانی باز می کند.

کمیته های ملی پارالمپیک برای دریافت این تجهیزات، باید نمایندگان خود را به محل برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین در ایتالیا اعزام کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *