شناسه خبر: 10836 منتشر شده در مورخ: 1395/11/6 ساعت: 09:57 گروه: فرهنگی  
دومین "سال نوای موسیقی ایران "درفرهنگسرای نیاوران

دومین "سال نوای موسیقی ایران "درفرهنگسرای نیاوران

دومین آیین" سال نوای موسیقی ایران" با تجلیل از مقام هنری  شش هنرمند رشته  نوازندگی و تدریس موسیقی کلاسیک ،روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران: این آیین نکوداشت به دبیری علی جعفری پویان و همت یکصد هنرمند عرصه موسیقی ،با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با حضور هنرمندان و علاقمندان این حوزه برگزار می شود.
در این آیین از بزرگان موسیقی همچون روبن طهماسیان ،نوازنده و مدرس ویولن، منوچهر انصاری نوازنده و مدرس ویولن، داود جعفری امید نوازنده و مدرس ویولنسل، منوچهر بیگلری نوازنده و مدرس ترومپت، رحمت افشار نوازنده و مدرس کلارینت، مرتضی دلشب مدرس تئوری موسیقی و سلفژ ، تجلیل خواهد شد. در این مراسم علاوه بر پخش فیلم مستند کوتاه  و اجرای موسیقی، تندیس سال نوا به همراه هدایایی از طرف برگزار کنندگان مراسم ،به این هنرمندان اهداء خواهد شد .
قابل ذکر است در نخستین "سال نوای موسیقی ایران" که در خرداد ماه 94 در فرهنگسرای نیاوران  برگزار شد ،از مقام هنری استاد ابراهیم لطفی تجلیل به عمل آمده است .
گفتنی است آیین مراسم "سال نوای موسیقی ایران " عصر هفتم بهمن ماه ساعت ١٨، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.
--

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *