شناسه خبر: 10786 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 ساعت: 08:51 گروه: اجتماعی  
تاکید استاندار تهران بر مناسب‌سازی ادارات برای تردد معلولان

تاکید استاندار تهران بر مناسب‌سازی ادارات برای تردد معلولان

استاندار تهران با بیان اینکه با توجه به منابع دولتی باید تصمیمات مهمی در مناسب سازی ها اعمال شود تصریح کرد: خیرین می توانند در این موضوعات نیز وارد شوند و با این اقدامات خدمت رسانی به معلولان و ناتوانان آسان تر است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا هاشمی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری امور مناسب سازی استان تهران که با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی استان و اداره شهری استانداری تهران برگزار شد، در رابطه با مناسب سازی مسیرهای دسترسی معلولان و ناتوانان از اقشار مختلف و اتخاذ تسهیلاتی برای ایمن سازی مسیرهای عبوری این شهروندان تصمیماتی مصوب شد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم حضور مسئولان بهزیستی در امور مناسب سازی در جلسات شورای اداری و جلسات با فرمانداران گفت: اقدامات مناسب سازی کار عمرانی و در اختیارات شهرداری است و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری می کند.

وی با تاکید لزوم امکان دسترسی آسان افراد معلول و ناتوان در ورودی ادارات، افزود: دستورالعمل قابل اجرایی برای شهرداران برای اعمال تصمیمات مناسب سازی اتخاذ شود.

هاشمی گفت: کشورهای پیشرفته صنعتی توجه زیادی به افراد معلول دارند و در این مسیر پیشتاز هستند.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی با بیان اینکه با توجه به منابع دولتی باید تصمیمات مهمی در مناسب سازی ها اعمال شود تصریح کرد: خیرین می توانند در این موضوعات نیز وارد شوند و با این اقدامات خدمت رسانی آسان تر است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *