شناسه خبر: 10618 منتشر شده در مورخ: 1395/9/30 ساعت: 09:20 گروه: اجتماعی  
۵۰ دستگاه ون ویژه معلولان تا پایان سال خریداری می شود

۵۰ دستگاه ون ویژه معلولان تا پایان سال خریداری می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۵۰ دستگاه ون مناسب ویژه معلولان به سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان اضافه می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر پیمان سنندجی با اشاره به اینکه مقرر بود سازمان بهزیستی ۴۲ ون مجهز به بالابر برای معلولان وجانبازان فراهم کند، اظهار کرد: به دلیل اینکه این سازمان به تعهدات خودش عمل نکرد به دستور شهردار تهران سامانه معلولان وجانبازان برای کمک به این قشر شکل گرفت.

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد: در حاضر ۴۲ دستگاه ون که مجهز به بالابر است و می تواند شش دستگاه ویلچر را به همراه دو نفر جابه جا کند، دراختیارداریم. سنندجی همچنین افزود: ۲۰ دستگاه ون با قابلیت جابه جایی سه نفر به همراه ۳۲ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده، به صورت عمومی دراختیارما است.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی هم اکنون ۴۲ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده مبله نیز برای مدارس اسنثنایی محیا شده است.

وی با اشاره به اینه سامانه معلولان و جانبازان در حال حاضر ۳۰۰۰ عضو دارد گفت: شماره تلفن ۶۳۰۵ آماده پذیرش و درخواست های این جانبازان است. ناگفته نماند در حال حاضر ۱۰۲ نفر از رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی در سامانه معلولان و جانبازان به این قشر خدمات دهی می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه نصب تابلوهای بریل در همه ایستگاه های اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این اتفاق در خط یک رخ داده است و می تواند در همه ایستگاه های دیگر پیاده سازی شود. اعلام صوت هنگام رسیدن به ایستگاه و اقدامات دیگر به فراخور حال انجام شود.

سنندجی افزود: این مجموعه به مرور زمان گسترش پیدا کرده و با ظرفیت و امکانات هرچه تمام تر به معلولان وجانبازان خدمات رسانی خواهد کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *