شناسه خبر: 1054 منتشر شده در مورخ: 1392/9/5 ساعت: 15:18 گروه: اجتماعی  
تأکید معاون رییس جمهور بر همراهی تشکل های صنفی در رفع خلاهای قانونی حقوق زنان

تأکید معاون رییس جمهور بر همراهی تشکل های صنفی در رفع خلاهای قانونی حقوق زنان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با اعضای کمیته زنان جمعیت اسلامی کانون وکلا دادگستری بر همراهی تشکل های صنفی در رفع خلاهای قانونی حقوق زنان تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، کمیته زنان جمعیت اسلامی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد خود، مباحث و موضوعات مربوط به حوزه حقوق زنان و خانواده را مطرح کردند.


براساس این گزارش، حاضرین به ارائه دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و آمادگی کمیته زنان را جهت هماهنگی و همکاری با معاونت اعلام کردند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز با استقبال از ارائه دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات اعضای جمعیت اسلامی کانون وکلا، تصریح کرد: تمام مباحث مطرح شده دغدغه همه ما در طول سالها بوده و است، امیدواریم بتوانیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

ˈشهیندخت مولاوردیˈ اضافه کرد: انتظار می رود کار خاص و ویژه ای در این دوره در مباحث حقوقی و قانونی زنان انجام شود و با کمک همه گروه ها و تشکل ها به این موارد جامه عمل بپوشانیم.

وی با اعلام نیاز به تعامل و همفکری دراین مسیر آمادگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جهت هم افزایی گسترده با همه گروهها را اعلام کرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به دیدارهای مرکز امور زنان با مراجع عظام، رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون زنان مجلس و تشکل های غیردولتی و موسسات تحقیقاتی و مطالعاتی، خاطرنشان کرد: گزارشی از وضعیت زنان دریافت کرده ایم و امیدواریم با قول مساعد گروهها و تشکل ها در زمینه همکاری های متقابل از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

مولاوردی با بیان اینکه یکی از اولویت های کاری وی، مباحث حقوقی و قانونی در حوزه زنان و خانواده است، اظهار داشت: موضوعات بیمه زنان خانه دار، افزایش مرخصی زایمان و تقلیل ساعت کار زنان و مباحث حقوقی خانواده و ازدواج فرزند خوانده، را به شکل جدی و کارشناسی پیگیر هستیم و در تلاشیم با هدف دستیابی به نتیجه مطلوب با کمترین هزینه به سرانجام برسانیم.

وی از همه تشکل ها، گروهها و موسسات خواست تا نظرات و طرح های خود را جهت بررسی و پیگیری به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارائه نمایند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *