شناسه خبر: 10384 منتشر شده در مورخ: 1395/8/19 ساعت: 11:51 گروه: سیاسی  
نیاز به شفاف سازی با ترامپ در خصوص سوریه و ایران داریم

نیاز به شفاف سازی با ترامپ در خصوص سوریه و ایران داریم

وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که با پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نیاز به شفاف سازی با واشنگتن در خصوص مسائل مهم جهانی است.

به گزارش ایران سپید به نقل از رویترز، «ژان مارک آیرو» گفت: با قطعی شدن پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نیاز به شفاف سازی با واشنگتن درباره مسائل مهم بین المللی از جمله بحران سوریه، توافق هسته ای ایران، و تغییرات جوی داریم.

به گفته آیرو، پیروزی ترامپ موجب شکل گیری پرسش هایی شده است. پیروزی ترامپ موجب می شود شما فکر کنید. این پیروزی واکنش هایی در پی خواهد داشت.

وزیر خارجه فرانسه در ادامه گفت: فرانسه یکی از متحدان آمریکا است. در نتیجه ما یک متحد کلیدی هستیم. و برای ثبات و صلح در جهان و همچنین برای مواجهه با چالش های جهانی نیاز داریم با هم همکاری کنیم.

آیرو گفت: نیاز داریم تا بدانیم رئیس جمهور آمریکا می خواهد چه کاری را انجام بدهد. در مورد توافق هسته ای ایران چه اتفاقی می افتد؟ چه بر سر توافق تغییرات جوی می آید؟ اینها سوالاتی هستند که ما از خود می پرسیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *