شناسه خبر: 10364 منتشر شده در مورخ: 1395/8/16 ساعت: 12:42 گروه: ورزشی  
تیم فوتبال ساحلی ایران نایب قهرمان جام بین قاره ای شد

تیم فوتبال ساحلی ایران نایب قهرمان جام بین قاره ای شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قبول شکست 6 بر 2 مقابل تیم قدرتمند برزیل به مقام نایب قهرمانی جام بین قاره ای امارات دست یافت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا؛ تیم ملی ایران در مرحله گروهی آمریکا را 6 بر 2 و مصر را 4 بر یک شکست داد. تیم کشورمان در سومین دیدار پس از تساوی 3 بر 3 مقابل روسیه در ضربات پنالتی پیروز شد.
شاگردان «محمدحسین میرشمسی» در نیمه نهایی مقابل تاهیتی به برتری 8 بر 6 رسیده تا حریف برزیل در فینال شوند.
برزیل نیز در مرحله گروهی برابر امارات 11 بر یک، لهستان 5 بر 3 و تاهیتی 10 بر 4 پیروز شد و در نیمه نهایی هم 7 بر صفر روسیه را مغلوب کرد و فینالیست شد.
در وقت نخست دیدار نهایی، بازیکنان شایسته تیم ایران رقابت نزدیکی با برزیل داشتند و در دقایق پایانی، سلسائو با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند با برتری دو بر یک به رختکن رفت. «مسلم مسی گر» گلزن تیم کشورمان در وقت نخست بود.
در وقت دوم، برزیل که در طول مسابقات نمایش فوق العاده ای داشت، برتری خود را ادامه داد و 5 بر 2 پیش افتاد. «محمد احمدزاده» از روی نقطه پنالتی برای ایران گلزنی کرد.
در وقت سوم و پایانی تیم ایران تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت، اما نتوانست مقابل حریف قدرتمندش به موفقیتی دست یابد و یک گل دیگر دریافت کرد.
«پیمان حسینی» دروازه بان مطرح کشورمان با وجود آسیب دیدگی در این دیدار به میدان رفت، اما در دقایق پایانی و با افزایش مصدومیت، تعویض شد.
با این اوصاف تیم شایسته کشورمان به مقام ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت و افتخاری دیگر را به کارنامه خود اضافه کرد. تیم ایران سال 2013 در رقابت های جام بین قاره ای به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *