شناسه خبر: 10316 منتشر شده در مورخ: 1395/8/10 ساعت: 09:44 گروه: اجتماعی  
مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد
عضو کمیسیون اجتماعی:

مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی سه شنبه هفته جاری به هر سه وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد خواهد داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، محمدرضا بادامچی افزود: نظر فراکسیون امید به هر سه وزیر پیشنهادی مثبت است و در نشست مجمع عمومی فراکسیون امید نظر رسمی اعلام خواهد شد. وی ادامه داد: علاقه مند هستیم هر سه گزینه پیشنهادی رای اعتماد را کسب کنند.

رئیس جمهوری یکشنبه هفته گذشته در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان معرفی کرد. 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع در سه کمیته ارزیابی شد، اظهار کرد: گزارش های خوبی در این کمیته ها مطرح شد که نشان می دهد وضع این گزینه ها در مجلس بسیار خوب است.
بادامچی در پاسخ به این سوال که اولویت نخست جوانان در کمیسیون اجتماعی و درخواست از وزیر آینده ورزش و جوانان چه خواهد بود، گفت: وزرا را بیشتر، بدهکار جوانان می کنیم و از آنان می خواهیم به مشکلات جوانان رسیدگی کرده و شادابی را برای این قشر از جامعه به ارمغان بیاورند.
وی افزود: مواردی را درباره جوانان با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مطرح کردیم و اگرچه فرصت کوتاه بود اما وی پاسخ داد که مصمم است جوانان را در حوزه ورزش راضی نگهدارد و قول داد وزیری مطالبه گر در حوزه حقوق جوانان از دیگر وزارتخانه ها و نهادها باشد.
سلطانی فر معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، قائم مقام مصطفی هاشمی طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال در سال های 1374و 1375 و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است؛ وی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همکاری با حسن روحانی را دارد و به عنوان مسئول کمیته ورزش روحانی فعالیت کرده است.
نشست علنی روز سه شنبه این هفته مجلس با حضور حسن روحانی رییس جمهوری برای کسب رای اعتماد به سه گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی سه وزارتخانه ورزش وامور جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *