شناسه خبر: 10164 منتشر شده در مورخ: 1395/7/17 ساعت: 10:15 گروه: ورزشی  
کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات والیبال نشسته شد
پایان رقابت‌های چهارجانبه والیبال نشسته خرم آباد؛

کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات والیبال نشسته شد

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم والیبال نشسته کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات چهارجانبه خرم آباد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر عزت‌الله پرنیان اظهار داشت: تیم والیبال نشسته استان کرمانشاه در مسابقات ۴ جانبه خرم آباد حضور پیدا کرد و به نتایج ارزشمندی دست یافت.وی افزود: این دور از مسابقات با حضور تیم‌های کرمانشاه، خرم آباد، بروجرد و الشتر در سالن ورزشی خرم آباد برگزاری شد که در بازی اول تیم کرمانشاه متشکل از بازیکنان شهرهای کرمانشاه، گیلانغرب و کوزران است با نتیجه ۳ بر ۲ بروجرد را شکست داد.پرنیان بیان کرد: در تیم کرمانشاه سه نفر از ملی پوشان سابق والیبال نشسته شامل غفار رستمیان، رضا خانی و اردشیر صالح نیا و مسعود امامی ملی پوش کنونی تیم‌های ملی حضور دارند. وی با اشاره به نتایج مسابقات چهارجانبه  والیبال نشسته استان لرستان گفت: تیم کرمانشاه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل بروجرد به برتری دست یافت همچنین با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم الشتر به برتری دست یافت.پرنیان افزود: در نهایت تیم خرم آباد به مقام اول رسید، کرمانشاه دوم شد، بروجرد و الشتر به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: ورزشکاران تیم استان، خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور آبان‌ماه آماده می‌کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *