شناسه خبر: 10035 منتشر شده در مورخ: 1395/6/24 ساعت: 12:10 گروه: ورزشی  
مصاف ایران و آرژانتین در نیمه نهایی فوتبال نابینایان پارالمپیک

مصاف ایران و آرژانتین در نیمه نهایی فوتبال نابینایان پارالمپیک

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی با کسب تساوی بدون گل مقابل برزیل، به عنوان تیم دوم گروه اول راهی دیدار نیمه نهایی شد.

به گزارش ایران سپید  در این دیدار، میثم شجاعیان، امیر پوررضوی، حسین رجبپور، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی، رسول باصری و احمدرضا شاهحسینی در دقایق مختلف، برای ایران راهی میدان شدند. در نیمه نخست، برزیل بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت خوب هم روی دروازه ایران خلق کرد که با هوشمندی شجاعیان این فرصتها دفع شد. در نیمه دوم، ملی پوشان ایران سعی در کنترل بازی داشتند و در عین حال دو موقعیت مناسب گلزنی توسط زادعلی اصغر و رجبپور از دست رفت. تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان کشورمان که با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه اول موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات پارالمپیک شد، در این مرحله باید به مصاف آرژانتین تیم اول گروه دوم برود.

تیمهای آرژانتین و چین در آخرین دیدار مرحله گروهی گروه دوم برای تعیین سرگروه، به دیدار یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با این تساوی، تمامی آمارهای دو تیم از جمله امتیاز، تفاضل گل و تعداد گل زده مساوی شد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صدرنشین باشد. آرژانتین در ضربات پنالتی 2 بر 1 چین را شکست داد تا صدرنشین شده و به عنوان تیم نخست گروه دوم، راهی نیمه نهایی شود.

به این ترتیب ساعت ۱۶ روز پنجشنبه 25 شهریور به وقت محلی، برزیل و چین در نخستین دیدار نیمه نهایی به مصاف هم میروند و سپس از ساعت ۲0 شب به وقت محلی و 3:30 دقیقه بامداد جمعه به وقت ایران،  تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با آرژانتین دیدار خواهد کرد. جواد فلفلی، سرمربی تیم فوتبال نابینایان پس از تساوی مقابل برزیل در مرحله گروهی فوتبال پنج نفره پارالمپیک گفت: دو بازیکن تیم از قبل مصدوم بودند و صادق رحیمی نیز در بازی مقابل برزیل مصدوم شد. وی افزود: مصدومیت این بازیکنان، دغدغه فکری ام شده است و امیدوارم بتوانیم آنها را برای مرحله حذفی مقابل آرژانتین آماده کنیم. سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در خصوص بازی مقابل برزیل نیز گفت: بازی بسیار سختی بود و خوشحالم بازیکنان توانستند دستورات کادر فنی را در زمین مسابقه به درستی اجرا کنند و یک امتیاز شیرین از این بازی بگیریم. فلفلی بیان داشت: صعود به مرحله نیمه نهایی بازیهای پارالمپیک، دستاورد مهمی است. امیدواریم روند موفقیت تیم در مرحله حذفی نیز تداوم یابد و با یک مدال ارزشمند، به تهران برگردیم. وی در پایان تیم فوتبال پنج نفره آرژانتین را یکی از تیمهای با تجربه این دوره از رقابتها دانست و گفت: برای کسب مدال به ریو آمده ایم و هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد، قطعاً بازی دشواری خواهد داشت. شاگردانم همه تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام خواهند داد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *