به گزارش ایران سپید دکتر مجید قدمی افزود: از این ۴۸ مدرسه در سراسر کشور، ۳۰ واحد دولتی و بقیه غیردولتی هستند.
وی نسبت دانش آموزان پسر اوتیسم به دختر را چهار به یک بیان کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: درصدد هستیم که تمام استانها حداقل دارای یک مدرسه اوتیسم باشند البته برنامه ریزی در این حوزه از پیچیدگیهای خاصی برخودار است، چون نیازمند نیروی انسانی، فضای آموزشی و نیروی توانبخشی خاصی در این زمینه است.
دکتر قدمی بر لزوم آموزش معلمان با تجربه برای دانش آموزان اوتیسم تاکید کرد و گفت: در این خصوص هماهنگیهای لازم انجام شده و این مهم در حال پیگیری است.