کد خبر: 12044
تلفن ۶۶۵۸۲۲۳۱؛ دریافت پیشنهاد، انتقاد و شکایت مسافران و گردشگران
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: نظارت بر تورهای خدمات سیاحتی و گردشگری مطابق آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۰ هیئت دولت عمل می‌شود.

به گزارش ایران سپید  ولی تیموری در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: در این آئین نامه فرآیند نظارت بر تورهای خدمات سیاحتی و گردشگری بطور کامل در دو سطح استانی و ستادی مشخص شده است.

تیموری افزود: شماره‌تلفن اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۶۶۵۸۲۲۳۱ به‌منظور دریافت نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است.
وی اظهارداشت: فعالیت تورهای گردشگری بصورت مستمر رصد و در قالب گزارش عملکرد‌های سه ماهه از سوی دفاتر تحت پوشش در اختیار سازمان قرار می‌گیرد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اگر شکایتی متوجه عملکرد این دفاتر باشد به شکل کاملا روتین از سوی کمیته‌های فنی، واحدهای رسیدگی بدوی و تجدید نظر و کمیسیون‌های عالی استانی
مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی افزود: دوره دوم نظارت‌های عالی سازمان مشتمل بر نظارت رندمی از تاسیسات گردشگری منجمله دفاتر خدمات مسافرتی در استان‌ها و عملکرد نظارتی استانی در حوزه تاسیسات گردشگری است.
تیموری با بیان اینکه دوره دوم نظارت‌های عالی از مرداد ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: همکاران بر اساس جدول زمان بندی بصورت محسوس و نا محسوس در این مراکز حضور یافته و از نزدیک موارد و مسائل را مورد رصد و رسیدگی قرار می‌دهند.
وی گفت:: علاوه بر این در ساعات اداری دفاتر خدمات گردشگری ادارات کل سازمان میراث فرهنگی، و گردشگری در تمامی استان ها، اداره‌های شهرستانی سازمان در سراسر کشور و همین طور اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری مستقر در تهران آمادگی لازم برای دریافت شکایات و نظر گردشگران و هموطنان را دارند.

 

Page Generated in 0/0035 sec