به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا دکتر علی محمد عطابخش افزود: ناشنوایان استان در زمینه های مختلف با مشکلاتی روبرو هستند که به همین دلیل سازمان مرکزی نسبت به راه اندازی این مرکز اقدام کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی یزد وی با بیان اینکه نوبت دهی پیامکی است ،اظهار کرد: درخواست فرد ناشنوا دریافت، زمان و تاریخ مراجعه آنها پیامکی اعلام می شود .وی با بیان اینکه خدمات مشاوره از سوی رابط ناشنوایان و به زبان اشاره است، افزود: در حال حاضر روزهای دوشنبه برای ارایه خدمات مشاوره در نظر گرفته شد، در نظر داریم با آموزش مشاوران به زبان اشاره این خدمات را گسترش دهیم.تعداد معلولان استان یزد ۴۹ هزار نفر اعلام شد که هفت هزار نفر از این تعداد معادل ۱۴ درصد را معلولان ناشنوا و کم شنوا تشکیل می دهند. از مجموع افراد ناشنوا و کم شنوا سه هزار و ۵۰۰ نفر دارای پرونده و از خدمات بهزیستی مستقیما بهره مند هستند.