تعداد نتایج یافت شده : 367 (صفحه 1 از 37)
سازمان بهداشت جهانی، مجامع علمی و تقریبا همه متخصصان راهکار اصلی مقابله با کرونا و قطع زنجیره پاندمی را واکسیناسیون عمومی می دانند، با این حال بعضی از مردم برای واکسینه شدن مردد هستند و یا به طورکلی از اساس با آن مخالفند.
باورهای غلطی که شما را از فواید واکسن کرونا محروم می‌کند
یکی از مهمترین فاکتورهای خطر در بروز نارسایی زودرس تخمدان، اختلالات ژنتیکی است. انتقال این اختلال به نسل‌های بعدی، تولد فرزندان پسر عقب افتاده ذهنی را در بعضی از انواع یائسگی‌های زودرس به همراه دارد. عارضه‌ای که با انجام آزمایش ژنتیک می‌توان به راحتی از بروز آن پیشگیری کرد.
رفع خطر تولد فرزند معلول ذهنی با انجام یک آزمایش ژنتیک
در خبرها آمده بود که سامانه ثبت نام واکسیناسیون معلولان فعال شده است. برای اطلاعات بیشتر با دکتر محسن شتی، رابط وزارت بهداشت با سازمان بهزیستی برای ثبت کد ملی معلولان در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت salamat.gov.irگفتگو کردیم.
معلولان شدید برای واکسیناسیون ثبت نام کنند
سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نمی باشد.
بهره مندی از خدمات تشخیصی درمانی با استفاده از شماره ملی به جای دفترچه بیمه
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت خبر داد
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰ میلیون نفر از گروه‌های شغلی حساس واکسن کرونا دریافت می‌کنند.
واکسیناسیون ۱۰ میلیون نفر از گروه‌های شغلی حساس
بیماران دیابتی علاوه بر انجام دستورات دارویی باید نکات تغذیه ای مهمی را در رژیم غذایی خود مورد توجه قرار دهند . برای آشنایی مخاطبان روزنامه با این نکات؛ گفتگویی با اشرف السادات حیدری، مسئول آموزش کلینیک دیابت بیمارستان بقیه ا.. "عج"ترتیب داده ایم.
نکات آموزشی برای بیماران دیابتی"بخش اول" + فایل صوتی
یکی از اقداماتی که در بحث درمان بیماران کووید 19 ضروری به نظر می رسد، فیزیوتراپی است. شنیدیم که مداخلات فیزیوتراپی در بیمارستان بقیه الله الاعظم "عج" تهران نتایج خوبی به همراه داشته است.
نقش فیزیوتراپی در درمان بیماران کووید 19
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد که مردم به شایعات مربوط به "کروناویروس" توجه نکنند و اخبار این بیماری را تنها از وزارت بهداشت پیگیری کنند.
اخبار "کرونا" را تنها از وزارت بهداشت پیگیری کنید
نان سفید، بستنی، شکلات و چیپس از جمله مواد خوراکی هستند که برای جلوگیری از افزایش وزن باید از مصرف آنها مخصوصا پس از ساعت چهار بعدازظهر اجتناب کرد.
خوردنی‌هایی که مصرف آن‌ها پس از ساعت ۱۶ توصیه نمی‌شود
معاون درمان وزارت بهداشت به نامه منتشر شده در فضای مجازی درباره کروناویروس واکنش نشان داد و بر جعلی بودن آن تاکید کرد.
حراست وزارت بهداشت، پیگیر نامه جعلی منسوب به معاون وزیر درباره کرونا