تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی:
سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه برای دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان، پشت نوبتی نداریم، گفت: بلافاصله پس از کنترل گواهینامه رانندگی فرد دارای معلولیت و بررسی وضعیت او، این فرد برای دریافت پلاک خودرو به پلیس معرفی می‌شود.
برای دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان، پشت نوبتی نداریم
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوزه نابینایان و کم‌بینایان با بیکاری بالایی مواجه ایم، گفت:لیست بلند بالایی از مشاغلی که نابینایان و کم‌بینایان توانایی انجام آن را دارند وجود دارد.
لیست بلندی از مشاغلی که نابینایان توانایی انجام آن را دارند
حمل‌ونقل عمومی یکی از حوزه‌های مهم است که نقش کلیدی در افزایش فرصت دسترسی شهروندان به کالاها و خدمات را در سطح شهر ایفا می‌کند، در بودجه ۱۴۰۱ که بیش از یک ماه به وسیله همکاران در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، بیش از ۴۳ درصد به حوزه حمل‌ونقل، ترافیک و هوشمندسازی اختصاص یافته است.
اولویت‌های حوزه حمل‌ونقل در بودجه ۱۴۰۱ چیست؟
شهردار منطقه ۱۰ از مناسب سازی معابر به طول هفت هزار متر مربع در محلات دهگانه ویژه معلولان خبر داد.
۷ هزار متر از معابر منطقه ۱۰ تهران برای معلولان مناسب سازی شد
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در نشست خبری:
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات صحن علنی گفت: عوارض آزادراه هایی که بعد از پایان موعد مشارکت به دولت باز می گردند، با ۱۰ درصد افزایش در اختیار سازمان بهزیستی برای تسهیل عبور و مرور شهری معلولان قرار می گیرد که به این قشر جامعه نیز خدماتی ارائه شود.
افزایش ۱۰درصدی عوارض آزادراهی به نفع معلولان
اعضای شورای اسلامی شهر تهران لیست اقشاری که از کارت بلیت تخفیف دار استفاده می کنند را مشخص کردند و بر اساس آن خانواده شهدا، معلولین، جانبازان از تخفیف ۱۰۰ درصد و دانش آموزان و دانشجویان از تخفیف ۵۰ درصد برخوردارند.
تخفیف ۱۰۰ درصد کارت بلیت مترو و اتوبوس برای معلولان
شهردار منطقه ۱۱ از پیاده رو سازی‌های ویژه تردد نابینایان طی ۶ ماه گذشته در معابر مرکزی شهر تهران خبر داد.
معابر مرکزی تهران برای تردد نابینایان مناسب سازی شد
توانبخشی و مهارت‌آموزی کودکان روشندل تهرانی در تنها مرکز مهارت‌آموزی تخصصی نابینایان پایتخت با نام «باغچه حواس» واقع در منطقه ۱۵ انجام می‌شود.
مهارت‌آموزی ۱۳۰ کودک کم‌بینا و نابینا در مرکز «باغچه حواس»
شهردارمشهد با اشاره به تدوین بودجه ۲۶ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۴۰۱، گفت: در بودجه سال آینده، توجه ویژه‌ای به اجرای پروژه‌های عمرانی درحاشیه شهر، حوزه خانواده، ورزش، نشاط و سلامت بانوان و معلولان این کلانشهر شده است.
توجه ویژه به حاشیه شهر، نشاط بانوان و معلولان در بودجه ۱۴۰۱
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قم در تلاش است تا فضای عمومی شهر را متناسب با نیازهای اقشار مختلف کند گفت: به دنبال راه‌اندازی سیستم‌های صوتی و تصویری در اتوبوس‌های شهری برای نابینایان و ناشنوایان هستیم.
ایجاد سیستم‌ صوتی و تصویری در اتوبوس‌های برای نابینایان و ناشنوایان