شناسه خبر: 702 منتشر شده در مورخ: 1392/8/17 ساعت: 23:45 گروه: ورزشی  
مصاحبه ی اختصاصی ایران سپید با محسن جلیلوند بازیکن تیم ملی گلبال آقایان
رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه گلبال آقایان و بانوان پکن چین

مصاحبه ی اختصاصی ایران سپید با محسن جلیلوند بازیکن تیم ملی گلبال آقایان

مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه رشته ی گلبال آقایان با حضور 6 تیم برگزار میشود و تیم های فینالیست سهمیه ی رقابت های جهانی فلاند در سال آینده را به دست می آورند

به گزارش ایران سپید محسن جلیلوند در مصاحبه با خبرنگار ما حاضر در محل اردوی تیم ملی در مجموعه ی هرندی پیش از اعزام به مسابقات آسیایی گفت:

 در ابتدا قرار بود 9 تیم در این دوره شرکت کنند اما با انصراف سه تیم این دوره از مسابقات با حضور 6 تیم برگزار می شود. تیم های اول و دوم سهمیه ی مسابقات جام جهانی فلاند رو به دست می آورند. چین و ژاپن از تیم های قدرتمند این مسابقات هستند. بازیکن تیم ملی ایران در پاسخ به اولین بازی ما در این رقابتها افزود: اولین دیدار ما با تیم ژاپن در 22 آبان ماه برگزار میشود و این یادآور مسابقات قهرمانی آسیا در دوره ی گذشته است که در آن رقابتها هم اولین بازی ایران با تیم ژاپن بود که با پیروزی تیم ایران به پایان رسید. محسن جلیلوند در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر این که چه توصیه ای به کسانی که میخواهند رو به ورزش بیاورند اظهار داشت: حضور در گروه های نابینایان در ورزش،هنر، دانشگاه و هر عرصه ای که نابینایان در آن جمع هستند برای روحیه ی آنها خوب است. بازیکن با سابقه ی تیم ملی گلبال ایران اشاره کرد من شخصا با این که تمرینات حرفه ای دارم اما به این خاطر  در تمریناتی که در استان خودم برگزار میشود شرکت میکنم که دوستان و هم نوعان خود را ببینم  به گپ و گوی صمیمانه با سایر ورزش کاران بپردازم تا در جریان همه ی امور قرار گیرم  و این برای روحیه ی من خیلی خوب است. محسن جلیلوند در پایان از همه ی نابینایان و کم بینایان خواست که کمی خوشبین باشند این که بگوییم  جامعه بها نمیدهد مسوولین کمک و توجه نمیکنند همیشه این مشکلات بوده و هست اگر بخواهیم به این صحبت ها توجه کنیم من هم نباید در این موقعیت میبودم زندگی جاریست و باید در این جریان بود و نمیتوان مخالف آن حرکت کرد.(امیر سرمدی)

شما مخاطبین عزیز می توانید مصاحبه ی ایران سپید با محسن جلیلوند به صورت آنلاین گوش کنید

مصاحبه 1 سرمدی-جلیلوند
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *