شناسه خبر: 5265 منتشر شده در مورخ: 1393/8/24 ساعت: 09:20 گروه: فرهنگی  
نخستین کتاب کودک ایرانی برای معلولان آمریکای لاتین منتشر شد

نخستین کتاب کودک ایرانی برای معلولان آمریکای لاتین منتشر شد

گروه کودک و نوجوان اسپانیایی زبان فانوس دریایی به تازگی کتاب «در آغوش خدا» را برای کودکان معلول آمریکای لاتین منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «در آغوش خدا» آخرین کتابی است که روزهای گذشته از یکی از چاپخانه های قم خارج شد. این کتاب جدید گروه کودک و نوجوان اسپانیایی زبان فانوس دریایی هست که به نوعی با کارهای قبلی این گروه کمی متفاوت است. کاری که به صورت تخصصی برای بچه های معلول گروه سنی الف منطقه آمریکای لاتین و به زبان اسپانیایی منتشر شده است.

این اثر که در ایران با عنوان زیر سایه خدا منتشر شده، به قلم و تصویرگری خانم آفرین میرشاهی و کاری از انتشارات عروج اندیشه مشهد است.

این کتاب گفت و گویی عاطفی میان کودکان نابینا، ناشنوا، لال و معلول با خداوند متعال است که افزون بر داشتن مشکلات مختلف جسمی از خداوند به خاطر توانایی ها و نعمت ها تشکر می کنند.

در بخشی از این کتاب یک کودک نابینا با خدا چنین گفت و گو می کند: «خدایا! نمی توانیم دریای آبی را ببینم، ولی خوشحالم به من گوش هایی دادی که می توانم با آن صدای امواج را بشنوم».

این کتاب اثر تقدیری هشتمین جشنواره کتاب های آموزشی رشد و جشنواره تألیفات فرهنگیان مشهد بوده است.

این اثر با تیراژ سه هزار نسخه و به زبان اسپانیایی هم اکنون در حال ارسال به کشورهای منطقه آمریکای لاتین است و پیش از این به زبان انگلیسی نیز منتشر شده است.

گروه کودک و نوجوان اسپانیایی زبان فانوس دریایی تا کنون بیش از پنجاه اثر از ادبیات کودک و نوجوان ایران را به زبان اسپانیایی و پرتغالی منتشر کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *