شناسه خبر: 35062 منتشر شده در مورخ: 1400/11/18 ساعت: 11:58 گروه: اجتماعی  
چهار هزار مسکن شهری و روستایی برای مددجویان ۲ معلول به بالا ساخته می‌ شود

چهار هزار مسکن شهری و روستایی برای مددجویان ۲ معلول به بالا ساخته می‌ شود

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: چهار هزار مسکن روستایی و شهری برای مددجویان ۲ معلول به بالا در سراسر کشور با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌ شود.

به گزارش ایران سپید علی محمد قادری در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که سخت ترین کار در این سازمان مددکاری است بطوریکه هر مددکار ۵۰ وظیفه دارد.

وی حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمندی‌های مددجویان را از مهم ترین وظایف و ماموریت مددکاران سازمان بهزیستی برشمرد.

وی با ذکر اینکه مردم ایلام در دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام  ثابت کردند و  ماهم براساس رسالت و وظیفه خود  در حوزه که نیاز باشد خدمت کنی افزود: رویکرد این سازمان حمایت بیشتر از مناطق کم برخوردار است بطوریکه محرومیت منابع غیر مولد، مولد شود و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این سرزمین گذرگاه اربعین است و ظرفیت بسیاری در حوزه اقتصادی را داراست که وظیفه ما این است که  از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنیم.

قادری تاکید کرد: باید به خانوارهای دارای  ۲ معلول به بالا بایدتوجه کنیم  و از تمامی ظرفیت های استان برای کم کردن حفره  محرومیت و توانمند سازی مددجویان استفاده کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پایین بودن حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی گفت:  با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی هایی در خصوص افزایش  ردیف حقوق و دستمزد از ۲۱ درصد تا سقف ۵۰ درصد هستیم.

وی گفت: کار مددکاری دلی و عاشقانه است و با علاقه ای که دارد به جامعه هدف خدمت می کند که این مساله بسیار مقدس و ارزشمند است.

وی از استاندار ایلام خواست تمامی دستگاه های اجرایی استان را برای کمک به مددجویان بسیج کند و سازمان ها از همه ظرفیت خود برای کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استفاده کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *