شناسه خبر: 34967 منتشر شده در مورخ: 1400/10/14 ساعت: 12:00 گروه: ورزشی  
عزیزی: انتخابات فدراسیون نابینایان به زودی برگزار می‌شود

عزیزی: انتخابات فدراسیون نابینایان به زودی برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه به زودی انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود، گفت: خبر رد صلاحیت رییس پیشین فدراسیون صحت ندارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، کاوه عزیزی، دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان روز دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در چرایی لغو انتخابات این فدراسیون در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخابات فدراسیون‌ها، انتخابات فدراسیون نابینایان به حالت تعلیق درآمد و منتظریم تا وزارت ورزش و جوانان زمان جدید انتخابات را اعلام کند و به زودی این تاریخ اعلام خواهد شد. 

وی در پاسخ به پرسشی درباره لغو انتخابات به خاطر تایید صلاحیت نشدن «محمدرضا مظلومی» رییس پیشین فدراسیون عنوان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و درباره آن نیز چیزی به فدراسیون از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است؛ تا جایی که می‌دانم، مظلومی تایید صلاحیت شده است.

عزیزی همچنین درباره شرایط آغاز اردوی تیم‌های ملی عنوان کرد: از فردا (سه‌شنبه) اردوی تیم‌های گلبال مردان و زنان و همچنین تیم شطرنج، اعزامی به بازی‌های پاسیفیک در کره‌جنوبی آغاز می‌شود. از ۱۸ بهمن نیز اردوی تیم فوتبال پنج نفره استارت می‌خورد.

وی این را هم گفت: برنامه‌های فدراسیون با حضور سرپرست در حال اجرا و هیچ مشکلی پیش روی آنها وجود ندارد.

قرار بود انتخابات ریاست فدراسیون نابینایان روز شنبه یازدهم دی ماه برگزار شود که این انتخابات به زمان دیگری موکول شد. در چهار سال گذشته محمدرضا مظلومی ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت که با پایان دوران ماموریت وی، احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *