شناسه خبر: 34625 منتشر شده در مورخ: 1400/8/5 ساعت: 14:13 گروه: اجتماعی  
دو سال و 10 ماه خدمت با فراز و نشیب های بسیار

دو سال و 10 ماه خدمت با فراز و نشیب های بسیار

قبادی‌دانا در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: ۲ سال و ۱۰ ماه افتخار خدمتگزاری به جامعه هدف معزز بهزیستی و بهره‌مندی از همراهی همکاران خدوم این سازمان را به اینجانب عطا فرمود. در این مدت با رخدادها، وقایع و حوادث تلخ و شیرین و تنگناها و گشایش‌های فراوانی روبرو بودیم که همگی با مدد الهی و عنایت اهل‌بیت علیهم‌السلام و همت همکاران ستادی و استانی در جای جای ایران اسلامی سپری شدند.

به گزارش ایران سپید از سازمان بهزیستی، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه «علی‌محمد قادری» رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سپاس خداوند منان را که مدت ۲ سال و ۱۰ ماه افتخار خدمتگزاری به جامعه هدف معزز بهزیستی و بهره‌مندی از همراهی همکاران خدوم این سازمان را به اینجانب عطا فرمود. در این مدت با رخدادها، وقایع و حوادث تلخ و شیرین و تنگناها و گشایش‌های فراوانی روبرو بودیم که همگی با مدد الهی و عنایت اهل‌بیت علیهم‌السلام و همت همکاران ستادی و استانی در جای جای ایران اسلامی سپری شدند. همکارانی که از صعوبت کارها و سرعت تحولات خم به ابرو نیاوردند و بنیان‌های بزرگی را به تدریج پایه‌گذاری کردند. آنها این مفهوم را با عمق وجود حس کرده بودند که تلاش خالصانه و ایثارگرانه و تمام وقت کارکردن با همه وجود برای خدمت به بندگان خدا، سایبان آخرتشان خواهد بود.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: بر این باوریم که طیف گسترده و متنوع آحاد جامعه هدف سازمان غیر از خداوند متعال پناهی ندارند و هنگامی به این سازمان می‌رسند که از تمامی مسیرهای دیگر ناامید شده‌اند. نوع برخورد با این عزیزان و همدلی و همیاری با تألمات آن‌ها تنها از عهده شیفتگان خدمت و دلسوختگانی برمی‌آید که آموخته‌اند چگونه با تاب‌آوری در مواجهه با  حجم وسیع مشکلات به بهترین شکل یار و یاور و مددکار دردمندان باشند. هرچند در دوسال گذشته تلاش‌های خوبی برای جبران مادی زحمات این عزیزان صورت پذیرفت اما همچنان معتقدم پرسنل خدوم بهزیستی به سبب سختی وظایف حوزه مأموریتی که همه روزه و به صورت دائمی دارند؛ باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند. 

وی، تصریح کرد: بخش عظیمی از جامعه هدف سازمان به سبب تحریم‌های ظالمانه و بحران کرونا که در دو سال اخیر به اوج رسید علاوه بر محرومیت‌ها و نیازهای قبلی با سختی های مضاعفی روبرو شدند. رسیدگی به وضعیت توان‌یابان، زنان سرپرست خانوار، کودکان فاقد سرپرست موثر، کودکان کار و آسیب دیده، بیماران ناشی از سوء مصرف مواد و... هر کدام مسیر پر دست‌اندازی بود، در این میان مسئولان ارشد نظام، اعضای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه در کنار سازمان بهزیستی کشور با  حمایت دلسوزانه و قاطع به یاری جامعه هدف بهزیستی آمدند تا با کمترین آسیب از این مسیر عبور کنیم. افزایش مادی حمایت‌ها و نظم و شفافیت خوبی در این مسیر شکل گرفت که امیدوارم مورد رضایت خداوند و جامعه هدف قرار گرفته باشد. رسیدن به وضعیت پایدار و مطلوب برای این عزیزان، حمایت مادی و معنوی بیشتری را می‌طلبد که امیدوارم در دوره‌های آتی محقق گردد.

قبادی‌دانا، افزود: در طول مدت مسئولیت تلاش شد تا فارغ از رنگ‌بندی‌ها و جهت‌بندی‌های معمول سیاسی کشور، شایستگان در هر بخشی ارج ببینند و بر صدر بنشینند تا تیمی متکی بر وجدان کاری، ایمان، توان علمی، پاکدستی و حاضر در میدان بتوانند خالصانه جهت رفع مشکلات مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب تلاش کنند. روز پنجم دی ماه ۱۳۹۷، «محمد شریعتمداری» وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بزرگداشت زحمات «انوشیروان محسنی‌بندپی» بیان کرد کلید بهشت را به بنده می‌سپارند. حرف بزرگی بود، هر روز که گذشت قدر و ارزش آن را بیشتر از قبل دانستم. امروز نیز مقرر گردیده این کلید را به دست برادر دیگری بسپارم؛ لذا برای «علی‌محمد قادری» در انجام این مسئولیت سترگ آرزوی توفیق الهی دارم.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: امیدوارم جامعه هدف و همکاران خدوم و عزیز سازمان کاستی‌های احتمالی را بر این برادر کوچک ببخشایند. در این مدت از شما همکاران عزیز بسیار آموختم و خود نیز آنچه در توان داشتم انجام دادم. امیدوارم به لطف و مدد الهی توانسته باشم به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران اسلامی بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و مردم عزیزکشورم ایفا کرده باشم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *