شناسه خبر: 34568 منتشر شده در مورخ: 1400/7/25 ساعت: 11:23 گروه: ورزشی  
زیرساخت‌های ورزش معلولان متناسب با جهانی شدن ما نیست
رییس فدراسیون ناشنوایان کشور:

زیرساخت‌های ورزش معلولان متناسب با جهانی شدن ما نیست

رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با تاکید بر ضرورت انگیزه دادن به ورزشکاران به ویژه معلولان، تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش معلولان و سایر حوزه‌های ورزشی نیز متناسب با جهانی شدن ما نیست.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، مهران تیشه‌گران در حاشیه سفر به خراسان جنوبی اظهار کرد: وزیر ورزش دولت سیزدهم، از خانواده و جنس ورزش بوده، خود قهرمان در حوزه ورزش است و درد ورزش را می‌داند.

وی افزود: از ایشان و دولت سیزدهم انتظار می‌رود بیش از گذشته برای جامعه ورزش تلاش کند؛ با توجه به اینکه ایشان برنامه‌های منسجمی دارند، توقع می‌رود ورزش، امکانات ورزشی و سطح ورزش کشور به مراتب بالاتری برسد.

رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با بیان اینکه امیدواریم جامعه ورزش نیز با این وزیر همراهی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: وزارت ورزش باید انگیزه و شرایط را برای ورزشکاران فراهم کند تا برای مسابقات آماده شوند که این امر تنها با حمایت مادی و معنوی محقق می‌شود.

تیشه‌گران ادامه داد: چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی از دولت‌های قبل باقی مانده که انتظار می‌رود در دولت سیزدهم پیگیری شده و به اتمام رسد.

وی با اشاره به پتانسیل خوب ورزشکاران کشور، افزود: لازم است دولت سیزدهم، از لحاظ اعتبار و نیز بعد معنوی وزارت ورزش را حمایت کند.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید کشور از لحاظ نیروهای انسانی دارای ظرفیت بسزایی است و اگر برنامه‌ها و استراتژی‌های اثرگذار پیاده شود، شاهد موفقیت‌های بسیاری در این زمینه خواهیم بود.

تیشه‌گران با تاکید بر ضرورت انگیزه دادن به ورزشکاران به ویژه معلولان، تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش معلولان نیز متناسب با جهانی شدن ما نیست.

وی با بیان اینکه باید تفکر و کارشناسی صورت گیرد و با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به ویژه بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری لازم صورت گیرد تا ورزش پیشرفت کند، یادآور شد: با توحجه به وجود نیروی انسانی قوی در حوزه ورزش، تفکرات مشترک این دستگاه‌ها با یکدیگر می‌تواند در ارائه و تامین زیرساخت ما را موفقیت برساند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *