شناسه خبر: 34384 منتشر شده در مورخ: 1400/6/24 ساعت: 13:42 گروه: اجتماعی  
پیگیری تزریق واکسن کرونا برای ۷۰۰ دانش آموز استثنایی واجد شرایط

پیگیری تزریق واکسن کرونا برای ۷۰۰ دانش آموز استثنایی واجد شرایط

ممبینی با اشاره به واکسیناسیون ۸۰ درصد معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: تزریق واکسن کرونا برای سایرین درحال پیگیری است.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی ممبینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در خصوص واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان استثنایی در استان گفت: تاکنون ۸۰ درصد از معلمان و تعدادی از دانش آموزان ۱۸ سال به بالا واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او افزود: همچنین برای واکسیناسیون دیگر دانش‌آموزان واجد شرایط که حدود ۷۰۰ نفر هستند از طریق مکاتبه با نهاد‌های مختلف در حال پیگیری هستیم.

ممبینی اظهار داشت: با توجه به گزارش وزارت آموزش پرورش در سال تحصیلی قبل، آموزش پرورش استثنایی خوزستان جزو استان‌های برتر در زمینه شبکه شاد بوده است، بطوریکه علاوه بر تدریس غیرحضوری که در این شبکه صورت می‌گرفت، به دلیل رنگ زرد بعضی شهر‌ها برای آن دسته از دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به این برنامه را نداشتند آموزش حضوری نیز در نظر گرفته شد که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس و یا با ارائه بسته‌های آموزشی در منزل از طرف معلمان صورت گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: از طریق تفاهم‌نامه‌ای که پارسال بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی و استانداری خوزستان بسته شد، برای ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزانی که از داشتن تلفن همراه محروم بودند، حدود ۷۵۰ گوشی همراه و تبلت خریداری و مابقی نیز از طرف معلمان و خیرین اهدا شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *