شناسه خبر: 34306 منتشر شده در مورخ: 1400/6/13 ساعت: 20:56 گروه: ورزشی  
خواستگاری از دونده نابینا در پیست دو و میدانی پارالمپیک

خواستگاری از دونده نابینا در پیست دو و میدانی پارالمپیک

در مسابقات پارالمپیک دوی نابینایان شاهد خواستگاری از یک دونده و پاسخ مثبت او بودیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایلنا، کوئلا نیدریا پریرا سمدو، دونده اهل کیپ ورد، موفق شد در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال طلا برسد اما اتفاق خوشایند دیگری در خط پایان انتظارش را می‌کشید.

به گزارش "ورزش سه"، دونده نابینای اهل کیپ ورد تازه از خط پایان مسابقه دوی ۲۰۰ متر در سطح تی ۱۱ عبور کرده بود که مانوئل آنتونیو واز داویگا، دونده همراه و راهنمایش، روبرویش زانو زده و از او درخواست ازدواج کرد.

در ویدیویی که از این خواستگاری در صفحه توییتر ان بی سی المپیک منتشر شده، واز داویگا زانو زده و از این وزشکار درخواست ازدواج می‌کند، حلقه را در انگشتش قرار می‌دهد و فریاد خوشحالی از روی سکوها به گوش می‌رسد. این دونده پس از قبول درخواست ازدواج، همراه و شریک جدید زندگی خود را با لبخندی بر لب در آغوش کشید.

سمدوی ۳۲ ساله در پرتغال زندگی می‌کند اما برای تیم ملی کیپ ورد که در آن به دنیا آمده به رقابت می‌پردازد. براساس مطالب مطرح شده از سوی این ورزشکار درباره حضورش در پارالمپیک، واز داویگا که با تکه طنابی از ناحیه مچ به سمدو بسته شده و او را در جریان مسابقات همراهی و راهنمایی می‌کند یکی از افراد تاثیرگذار روی اوست که باعث شده به مسیر خود در ورزش قهرمانی ادامه دهد. سمدو در رقابت خود در پارالمپیک در رده چهارم قرار گرفت و موفق نشد به فینال مسابقات صعود کند.

این اتفاق جالب با پیام‌های تبریک بسیاری در توکیو و شبکه‌های اجتماعی همراه شد. حساب رسمی مسابقات پارالمپیک در توییتر نوشت:« امیدوارم که این دو نفر در کنار هم برای زندگی بدوند و تلاش کنند!»

این تنها خواستگاری انجام شده در توکیو در سال جاری نبود. پیش از این ماریا بلن پرز مائوریس، شمشیرباز آرژانتینی، نیز به درخواست ازدواج مربی خود جواب مثبت داده بود که در مصاحبه پس از بازی با در دست داشتن مقوایی این درخواست را از او مطرح کرد./ ایلنا

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *