شناسه خبر: 34115 منتشر شده در مورخ: 1400/5/6 ساعت: 11:10 گروه: اجتماعی  
پویش «دهه ولایت» برای کمک‌ به مددجویان بهزیستی استان همدان اجرا می‌شود

پویش «دهه ولایت» برای کمک‌ به مددجویان بهزیستی استان همدان اجرا می‌شود

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان از اجرای پویش «دهه ولایت» با هدف جلب کمک و مشارکت حداکثری مردم برای ارتقای سطح کیفی مددجویان و تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی در این استان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، «مهدی دیناری» اظهار داشت: درهمین ارتباط ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظر این سازمان در سطح استان همدان آماده دریافت نذورات، هدایای نقدی، غیر نقدی و دیگر کمک های مردم برای توزیع در میان مددجویان نیازمند تحت پوشش است. وی افزود: با توجه به ضرورت اتخاذ رویکرد تعاملی با خیرین و استفاده از تمام ظرفیت سازمان برای جذب شرکای اجتماعی و افزایش مشارکت های مردمی به منظور تامین سبد معیشتی جامعه هدف، پویش «دهه ولایت» به همین منظور با محوریت سازمان بهزیستی در استان همدان اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با تقدیر از مشارکت خیرین ، تصریح کرد: خیرین می توانند از طریق شماره حساب این سازمان نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ و یا شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و یا شماره شبا IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ کمک های نقدی خود را پرداخت کنند. وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیران استان همدان در اجرای بهینه پویش های قبلی برای تامین بسته معیشتی  جامعه هدف بهزیستی، اظهار داشت: این اداره کل در ۱۰ شهرستان تابعه و همچنین مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آمادگی کامل برای دریافت نذورات و هدایای مردم در پویش دهه ولایت را دارد. تعداد معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی در استان همدان ۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر است که بیشترین تعداد مربوط به شهر همدان با ۱۷ هزار و ۶۳۶ نفر و کمترین آمار نیز در شهرستان فامنین با هزار و ۳۳۲ نفر معلول است

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *