شناسه خبر: 33920 منتشر شده در مورخ: 1400/4/7 ساعت: 12:31 گروه: اجتماعی  
۶۰ درصد ورودی نهادهای میبد برای تردد معلولان و سالمندان مناسب سازی شد

۶۰ درصد ورودی نهادهای میبد برای تردد معلولان و سالمندان مناسب سازی شد

رییس اداره بهزیستی میبد با اشاره به لزوم مناسب سازی ورودی تمامی سازمان ها و نهادهای عمومی شهرستان برای تردد افراد معلول و سالمند گفت: هم اکنون ۶۰ درصد محل رفت و آمد اداره‌های دولتی، استفاده از آسانسور و نیز سرویس‌های بهداشتی مناسب سازی شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سید محسن فلاح  پس از بازدید از مناسب سازی محل های تردد افراد معلول و سالمند در سطح شهر افزود: هم اکنون ۴۰ درصد ورودی بانک‌ها و داروخانه‌های شهر میبد نیز برای این افراد مناسب‌سازی شد.وی  با تاکید بر انجام اقداماتی برای تسهیل تردد و فراهم کردن امکانات مورد نیاز جامعه هدف اظهارکرد: بهزیستی به عنوان دبیر ستاد مناسب‌سازی شهرستان هر ماه با همکاری تعدادی از مسوولان ستاد از جمله شهرداری ، معاون عمرانی فرمانداری ، نظام مهندسی ساختمان و جامعه معلولان از وضعیت پارک‌ها ، خیابان‌ها ، پیاده‌روها و محل تقاطع شهر بازدید می کند.

فلاح ادامه داد: همچنین امروز مواردی مانند اختلاف سطح معابر ، سد معبر و ایجاد رمپ و راه دسترسی به میدان شهرداری و پیاده روهای خیابان امام(ره) ، سه راه و بلوار سعیدی بازدید و مصوب شد در مدت یک ماه مشکلات رفع شود و واحد اجرایی شهرداری به افراد ایجاد کننده سد معبر نیز تذکر دهد. دبیر ستاد مناسب‌سازی شهرستان میبد همچنین از برگزاری نشست مناسب سازی ،ارایه گزارش‌ها  و راهکارهایی در این مورد هفته آینده خبر داد. هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر معلول جسمی، حرکتی،ذهنی،نابینا، ناشنوا ،بیمار روانی مزمن و سالمند از خدمات اداره بهزیستی میبد استفاده می کنند که از این تعداد ۴۵۰ نفر سالمند هستند. مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *