شناسه خبر: 33886 منتشر شده در مورخ: 1400/4/1 ساعت: 11:13 گروه: اجتماعی  
مددجویان و معلولان از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی معاف شدند

مددجویان و معلولان از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی معاف شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مددجویان، معلولان، ایثارگران و رزمندگان معسر را برای یک بار از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی معاف کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی  را در آن اعمال کردند. تبصره ماده ۱۵ بدین شرح اصلاح شد: مددجویان، معلولان، ایثارگران و رزمندگان معسر با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح(سازمان امور رزمندگان) از طریق وزارت راه و شهرسازی از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی برای یک بار (یک واحد مسکونی) معاف هستند و هزینه آن از محل منابع صندوق ملی مسکن، تأمین و در وجه سازمان نظام مهندسی ساختمان واریز می‌گردد. ماده ۱۸ این طرح بدین شرح اصلاح شد:در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، درج کلیه معاملات خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و أخذ شناسه(کد) رهگیری بدون اخذ هزینه الزامی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *