شناسه خبر: 33797 منتشر شده در مورخ: 1400/3/19 ساعت: 11:58 گروه: ورزشی  
تکلیف سهمیه‌های پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به توکیو مشخص شد

تکلیف سهمیه‌های پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به توکیو مشخص شد

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از اضافه شدن ۵ سهمیه دیگر در بخش معلولان به تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، مسعود حمیدی درباره جلسه هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره سهمیه‌های پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به پارالمپیک توکیو گفت: این جلسه برای تعیین تکلیف سهمیه‌های باقی مانده در رشته‌های دوچرخه سواری، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی و تکواندو برگزار و قرار بر این شد در رشته دوومیدانی معلولان که پیش از این ۷ نفر برای اعزام به توکیو نهایی شده بودند، ۲ ورزشکار دیگر به نفرات اعزامی اضافه شوند.  او درباره نفرات اعزامی در پاراوزنه‌برداری نیز گفت: پیش ازاین  قرار بود ۶ نفر در وزنه‌برداری عازم توکیو شوند که به دلیل افت رکورد نادر مرادی، وزنه‌بردار دسته ۷۲ کیلوگرم و  کسب نکردن رکورد ورودی مدنظر کمیته ملی پارالمپیک، اسم وی از فهرست نفرات اعزامی به توکیو خط خورد. بنابراین ۵ وزنه‌بردار راهی توکیو خواهند شد.

حمیدی درباره نفرات اعزامی در پاراتیراندازی خاطرنشان کرد: در رشته تیراندازی نیز ساره جوانمردی و رقیه شجاعی در فهرست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفته بودند و برای مشخص شدن نفر سوم، قرار بر این شد تا بین خدیجه رستمی و سمیرا ارم نیز پس از بررسی رکورد این دو تیرانداز توسط رییس انجمن و کادر فنی، یک نفر عازم توکیو شود.

وی با بیان این که در رشته پارادوچرخه سواری هیچ نماینده‌ای به توکیو اعزام نخواهد شد، افزود: در جلسه هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک تصمیم بر این شد که در رشته دوچرخه سواری هیچ نماینده‌ای به توکیو اعزام نشود.دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان با اشاره به اعزام اسلام جاهدی در پاراکانو و رایحه شهاب در پاراتکواندو، اظهار کرد: این دو ورزشکار با تصمیم هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در بازی‌های پارالمپیک توکیو حضور خواهند داشت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *