شناسه خبر: 33793 منتشر شده در مورخ: 1400/3/18 ساعت: 15:17 گروه: اجتماعی  
احداث ۴ آرامستان جدید در تهران با اصول مناسب‌سازی

احداث ۴ آرامستان جدید در تهران با اصول مناسب‌سازی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از احداث چهار آرامستان جدید در تهران با اصول مناسب‌سازی خبر داد و گفت: در طراحی فضاهای جدید موضوع دسترس‌پذیری برای همه را در نظر می گیریم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، عبدالرضا گلپایگانی در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور افزود: فضای بهشت زهرا در سه سال دیگر بیشتر ظرفیت ندارد و بنابراین چهار آرامستان جدید در شرق، جنوب شرق، شمال غرب و غرب ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: چهار آرامستان در چهارسوی تهران ایجاد خواهد شد که در طراحی فضاهای این آرامستان‌ها، موضوع دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی در نظر گرفته خواهد شد.

۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناسب‌سازی شهر تهران

ابراهیم کاظمی مومن‌سرائی رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور نیز در این جلسه گفت: ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناسب‌سازی شهر تهران در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه مناسب‌سازی در حال انجام است. جای کار زیادی در حوزه مناسب‌سازی داریم. با دستور و پیگیری وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در بحث بکارگیری رابط ناشنوا در برنامه‌های سیما، اقدام‌های خوبی انجام شده است. طی هفته‌های گذشته نیز خدمات ویژه در فرودگاه‌های کشور در حوزه مناسب‌سازی انجام و بخشنامه خوبی برای تمام شرکت های هواپیمایی صادر شد.

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور اظهار داشت: طرح جامع مناسب‌سازی برای تهران برای ایجاد فضای هم‌پیوندی تدوین شده است. مناسب سازی ۵۴ میادین میوه و تره بار و ملزم شدن تعدادی از فروشگاه‌ها به ارائه ویلچر به افراد دارای معلولیت نیز از دیگر اقدامات مناسب‌سازی به شمار می‌رود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *