شناسه خبر: 33608 منتشر شده در مورخ: 1400/2/25 ساعت: 13:01 گروه: ورزشی  
تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران به مصاف روسیه می‌رود

تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران به مصاف روسیه می‌رود

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان برای انجام دو بازی تدارکاتی با روسیه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی با اشاره به رکود ۱۶ ماهه این رشته در دنیا به علت شیوع بیماری کرونا گفت: فدراسیون جهانی ایپسا، پیشنهادی جهت برگزاری مسابقات دوستانه میان کشورهای همسایه با کمک هزینه این فدراسیون را ارائه داد.

جواد فلفلی خاطرنشان کرد: انتخاب ایران برای بازی دوستانه، تیم‌های ملی کشورهای ترکیه و روسیه بود که کشور روسیه این پیشنهاد را پذیرفت. ما برای آمادگی بیشتر دو اردو برگزار کردیم. مرحله اول اردو به مدت ۱۱ روز در شیراز برگزار شد و مرحله دوم از ۲۱ اردیبهشت در جزیره کیش شروع شده است و تا ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول اردو ۳ دروازه بان و ۱۲ بازیکن نابینا به اردوی تیم ملی دعوت شدند که متاسفانه تست کرونا ۲ بازیکن مثبت بود و به اردو اضافه نشدند. هم اکنون با حضور ۲ دروازه بان، ۸ بازیکن و ۴ نفر کادر فنی در اردو به سر می بریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره کشور بیان کرد: تیم ملی روسیه، ۲۶ اردیبهشت وارد کیش خواهد شد و ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت دو بازی دوستانه با این تیم انجام خواهیم داد.

امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، حسین رجب پور، صادق رحیمی، احمدرضا شاه حسینی، حجت الله مزارعی، علیرضا بخت و مرتضی کریمی ، میثم شجاعیان و ایمان هابیلی زیر نظر جواد فلفلی سرمربی، محمدمهدی رفیعی، محمدرضا شاددل و ایمان فرحبخش از مربیان تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *