شناسه خبر: 33401 منتشر شده در مورخ: 1400/1/24 ساعت: 21:21 گروه: اجتماعی  
از استقرار سامانه دادرس تا معاضدت حقوقی رایگان به مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی

از استقرار سامانه دادرس تا معاضدت حقوقی رایگان به مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی

مدیرکل امور حقوقی سازمان بهزیستی کشور در تبیین و تشریح اقدامات سال ۹۹ از استقرار سامانه دادرس، معاضدت حقوقی و رایگان کردن تعرفه‌های خدمات قضایی به مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، "صلاح‌الدین فاطمی‌نژاد" مدیرکل امور حقوقی سازمان بهزیستی کشور از استقرار سامانه دادرس در سال گذشته خبر داد و گفت: این سامانه تمامی اطلاعات املاک و مستقلات، دعاوی و قراردادهای سازمان بهزیستی کشور را با تمام جزئیات شامل می‌شود.

مدیرکل امور حقوقی سازمان بهزیستی کشور یکی از مهمترین ویژگی سامانه دادرس را اتصال به سامانه شفافیت برشمرد و گفت: عموم مردم می‌توانند اطلاعات فوق‌الذکر را مشاهده کنند که این مهم برای اولین‌بار محقق شده است.

وی معاضدت حقوقی رایگان به مددجویان تحت‌پوشش را از دیگر اقدامات بهزیستی در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: این اقدام با همکاری دو مجموعه حقوقی کانون وکلا دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه صورت پذیرفت.

فاطمی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار معاضدت حقوقی رایگان صورت پذیرفته است، گفت: ارزش ریالی این مهم بالغ بر ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان جلب مشارکت وکلا بوده است.

مدیرکل امور حقوقی سازمان بهزیستی کشور رایگان کردن تعرفه‌های خدمات قضایی را از دیگر اقدامات سال گذشته برشمرد و گفت: در راستای تفاهم با دفاتر الکترونیک خدمات قضایی بالغ بر یک میلیارد تومان سرانه تخصیص پیدا کرد به سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد تا به مددجویانی که توان مالی پرداخت تعرفه نداشتند، کمک شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *