شناسه خبر: 23072 منتشر شده در مورخ: 1399/12/4 ساعت: 12:13 گروه: سیاسی  
ملاقات مجازی رییس سازمان بهزیستی کشور با تعدادی از مدیران تشکل های صنفی افراد دارای معلولیت

ملاقات مجازی رییس سازمان بهزیستی کشور با تعدادی از مدیران تشکل های صنفی افراد دارای معلولیت

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه ملاقات های آنلاین و مجازی خود، عصر امروز سوم اسفند ماه بصورت تصویری با هفت نفر از مدیران تشکل های صنفی افراد دارای معلولیت گفتگو کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی، دکتر قبادی دانا، در یازدهمین برنامه دیدار مجازی از زمان شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت های بهداشتی برای برقراری ملاقات های حضوری و چهره به چهره با مددجویان و شرکای کاری این حوزه که با حضور دکتر علی همت محمودنژاد مشاور امور معلولین برگزار شد، به مدت دو ساعت با مدیران عامل و دو نفر از اعضا هیئت مدیره انجمن های معلولین استان های لرستان، خراسان جنوبی، مرکزی و شهرستان های سرپل ذهاب و اشنویه گفتگو کرد.

در این دیدار تصویری سجاد سرمیلی مدیرعامل انجمن معلولین سرپل ذهاب با قدردانی از کمک های بهزیستی به مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب و حضور موثر رئیس سازمان بهزیستی  کشور در سرپل ذهاب خواستار رایزنی بهزیستی برای استمهال  تسهیلات بانکی پرداختی به معلولین این شهرستان، افزایش اعتبارات فرهنگی بهزیستی، رایزنی با سازمان صدا وسیما برای حضور کارشناسان توانبخشی و فرهنگی بهزیستی به عنوان مشاور در گروه تولید فیلم و سریال ها باهدف پرداخت مناسب به شخصیت افراد دارای معلولیت و نیازها و توانمندی این اقلیت بزرگ شد.

همچنین صدور بلیط نیم بها برای فرد همراه معلول توسط شرکت های هواپیمایی از دیگر درخواست های  مدیرعامل انجمن معلولین سرپل ذهاب بود.

ادریس خاوند مدیرعامل انجمن معلولین اشنویه نیز با اظهار خوشحالی از ابتکار رییس سازمان بهزیستی کشور در برقراری ملاقات های مجازی در ایام کرونا و اهتمام ایشان در جلوگیری از تعطیلی دیدارهای چهره به چهره با افراد دارای معلولیت و رسیدگی به مشکلات ایشان و شنیدن دغدغه های این گروه، به نام گذاری ۱۱ اسفند به نام مرحوم سیامند رحمان و برگزاری مراسم ویژه  این روز در اشنویه خبر داد.

داریوش میرزایی پور رئیس  هیئت مدیره جامعه معلولین لرستان و آریان فر از معلولان فعال استان نیز طی سخنانی به بیان مسایل و مشکلات پیش روی افراد دارای معلولیت لرستان پرداختند.

آقای مجید دهقانی مدیرعامل انجمن آسیب نخاعی خراسان جنوبی و ابراهیمی نیز بر توجه ویژه بهزیستی به پرداخت بموقع سهم بیمه کارفرمایی، اعمال دقیق سهمیه ۳درصد معلولین در استخدام های دولتی، انجام مداخلات بهنگام مددکاران بهزیستی در بیمارستان ها و مراکز درمانی در زمان پذیرش مصدومان نخاعی و نظارت بیشتر بهزیستی بر کیفیت تجهیزات و وسایل توانبخشی و کمک توانبخشی و...تاکید کردند.

ملیحه دریا بیگی مدیرعامل جامعه معلولین استان مرکزی نیز اعطای کمک های مالی موردی بیشتر به معلولین بویژه  معلولین ضایعه نخاعی در شرایط سخت معیشتی و اجرای کامل بیمه تکمیلی معلولین را خواستار شدند.

دکتر قبادی دانا، در پایان این دیدار تصویری ضمن ارائه گزارش اجمالی از  فعالیت های صورت گرفته در یک سال کرونایی گذشته و حمایت های مستمر صورت گرفته از مددجویان بهزیستی با استفاده از منابع اعتباری سازمان، اعتبار ویژه اختصاص یافته دولتی و کمک های شرکای کاری خود، بر تلاش مضاعف بهزیستی برای کاستن از انبوه مشکلات معلولان و مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت:  آغاز فعالیت ۲۴۰۰مراکز خدمات بهزیستی"+زندگی"
در سراسر کشور با استفاده از توان تخصصی ۷۵۰۰ کارشناس و مددکار آغاز راهی جدید برای ارایه خدمات حمایتی و تخصصی سریع و بموقع به مددجویان بهزیستی است که امیدواریم تا با فعالیت رسمی این طرح خدمات رسانی مطلوب تر به مددجویان و رضایت مندی حقیقی ایشان را شاهد باشیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور در پایان این دیدار مجازی در خصوص بررسی کارشناسی موارد طرح شده و تسریع در رفع موانع پیش رو دستورات لازم را صادر کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *