شناسه خبر: 23004 منتشر شده در مورخ: 1399/11/27 ساعت: 11:47 گروه: ورزشی  
درخشش ورزشکاران معلول لرستانی در رقابت‌های دو و میدانی امارات

درخشش ورزشکاران معلول لرستانی در رقابت‌های دو و میدانی امارات

رییس هیات جانبازان و معلولان لرستان گفت: ورزشکاران معلول این استان سه مدال طلای مسابقات جهانی دو و میدانی امارات را کسب کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا سیدحمید الیاسی افزود: در نخستین روز از رقابت‌های دوومیدانی معلولان، نابینایان و کم‌بینایان فزاغ امارات، حامد امیری از لرستان در پرتاب نیزه کلاس ۵۳.۵۴ با ثبت رکورد ۳۰ متر و ۹۶ سانتی‌متر در جایگاه نخست قرار گرفت و ورزشکاران یونان و اسلواکی به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: امیری ضمن کسب نشان طلا، رکورد خود را نسبت به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات یک متر و ۳۰ سانتی‌متر افزایش داد.وی تصریح کرد: همچنین در سومین روز این رقابت‌ها، حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس ۵۴ با ثبت رکورد ۹ متر ۶۸ سانتی‌متر موفق به کسب نشان طلا شد.

الیاسی عنوان کرد: در سومین روز مسابقات در ماده پرتاب نیزه کلاس ۴۶، محمد فتحی گنجی از لرستان با ثبت رکورد ۵۵ متر و ۸۸۸ سانتی متر در رده چهارم ایستاد.وی ادامه داد: همچنین بهزاد عزیزی و مسعود حیدری از لرستان در رشته پرتاب نیزه به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و برنز این مسابقات شدند.این مسابقات از روز بیست و سوم بهمن ماه به مدت سه روز در امارات برگزار شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *