شناسه خبر: 22943 منتشر شده در مورخ: 1399/11/18 ساعت: 19:10 گروه: اجتماعی  
۴۸۰ هزار تومان برای  معلولان با دهک درآمدی یک تا سه  واریز شد

۴۸۰ هزار تومان برای معلولان با دهک درآمدی یک تا سه واریز شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک هزینه معیشت به معلولان شدید و خیلی شدید ۱۸ ساله فاقد شغل در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: مبلغ ۴۸۰ هزار تومان برای این افراد که در دهک درآمدی یک تا سه قرار دارند، واریز شد.

به گزارش ایران سپید  "وحید قبادی‌دانا" رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک هزینه معیشت به معلولان شدید و خیلی شدید ۱۸ ساله فاقد شغل در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: مبلغ ۴۸۰ هزار تومان برای این افراد که در دهک درآمدی یک تا سه قرار دارند، واریز شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در مجموع برای ۱۴۷ هزار و ۲۲۷ خانوار مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال به ازای هر معلول ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی آنها واریز شد، ادامه داد: البته برای اجرای کامل ماده ۲۷ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت  ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده است که حدود ۳ برابر بودجه کل بهزیستی است در حالی که در بودجه سال جاری مبلغ ۲۹۱ میلیارد تومان برای اجرای این ماده قانون درنظر گرفته شده بود که علاوه بر مبلغ مستمری در ۴ نوبت هر ۳ ماه یکبار این مبلغ واریز شده است.

به گفته وی در سه نوبت قبلی براساس بعد خانوار ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار تومان واریز شده است اما در این نوبت با تامین اعتبار مبلغ ۴۸۰ هزار تومان برای ۱۴۷ هزار و ۲۲۷ خانوار واریز شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *