شناسه خبر: 22890 منتشر شده در مورخ: 1399/11/13 ساعت: 13:36 گروه: ورزشی  
دوومیدانی کاران پارالمپیکی در انتظار صدور ویزا برای اعزام به امارات

دوومیدانی کاران پارالمپیکی در انتظار صدور ویزا برای اعزام به امارات

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: با وجود این که مقدمات کار برای اعزام دوومیدانی کاران به مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه و تایید کلاس بندی بین المللی انجام شده اما همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی کشور میزبان هستیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، مسعود حمیدی اظهار کرد: مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو و تایید کلاس بندی بین المللی ورزشکاران است که از ۱۸ تا ۲۶ بهمن برگزار می شود. در این تورنمنت قرار است ۹ ورزشکار معلول و ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا حضور داشته باشند.

وی گفت: تمام مقدمات کار اعم از تهیه بلیت و رزرو هتل برای اعزام دوومیدانی کاران توسط کمیته ملی پارالمپیک به امارات انجام شده و تنها منتظر دریافت ویزا هستیم تا از ورزشکاران اعزامی و کادر همراه تست PCR نیز گرفته شود.دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: هر چند کشور میزبان اعلام کرده که در بدو ورود ورزشکاران و کادر همراه به مدت ۲۴ ساعت قرنطینه و از آنها مجددا تست گرفته خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: تورنمنت بین المللی امارات آخرین فرصت برای تایید کلاس بندی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است که در صورت عدم صدور ویزا از سوی کشور میزبان، دوومیدانی کاران  پارالمپیکی امکان حضور در بازی های پارالمپیک را نخواهند داشت.دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان افزود: فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در حال رایزنی و پیگیری دریافت روادید از امارات هستند تا شرایط حضور دوومیدانی کاران در این تورنمنت را تحت هر شرایطی فراهم کنند.حامد امیری، میلاد قادری، محمد فتحی گنجی، محمدرضا احمدی، سیدعلی اصغر جوانمردی، سعید افروز، علیرضا صادقیان، اکبر احمدی و رشید مسجدی(در بخش معلولان) و بهزاد عزیزی، مهدی اولاد، علی نجیمی، هاجر صفرزاده، مسعود حیدری، مهدی مرادی، علی پیروز و سامان پاکباز (در بخش نابینایان و کم بینایان) دوومیدانی کاران اعزامی به امارات هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *