شناسه خبر: 22821 منتشر شده در مورخ: 1399/11/6 ساعت: 17:46 گروه: اجتماعی  
بازدید معاون مشارکت های مردمی بهزیستی از طرح های اشتغال و مسکن معلولان چاهداشی نهبندان

بازدید معاون مشارکت های مردمی بهزیستی از طرح های اشتغال و مسکن معلولان چاهداشی نهبندان

معاون مشارکتهای مردمی ، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس بهزیستی کشور در ادامه ی برنامه های اولین روز سفر به خراسان جنوبی پس از شهرستان سربیشه از طرح های اشتغال و مسکن معلولان چاهداشی نهبندان بازدید نموده و در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

به گزارش ایران سپید  معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از سه واحد مسکونی مددجویان در حال احداث و دو واحد اشتعالزایی در چاهداشی نهبندان بازدید کرد و از نزدیک در جریان رونداجرای آنها قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان در این بازدید اعلام کرد هر کدام از ۳ واحد مسکونی در حال احداث ۶۵ مترمربع زیربنا دارند و دارای حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشند و در مجموع  ۵۳ میلیون تومان کمک بلا عوض توسط بهزیستی بنیاد مسکن و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی پرداخت شده است.
به گفته دکتر عرب نژاد امتیاز آب برق و گاز این واحدها رایگان می باشد.

اقدام برای ساخت ۱۰ واحد مسکونی نهبندان
۱۰ واحد مسکونی برای خانواده های دومعلولیتی و بالاتر از دومعلولِ شهر نهبندان به مساحت ۶۲  متر مربع در حال احداث است.
مدیرکل بهزیستی استان در بازدید معاون مشارکت های بهزیستی کشور از این واحد های در حال ساخت گفت برای ساخت هریک از این واحدهای مسکونی دو معلولیتی و بالاتر در شهر نهبندان ۱۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود پرونده های این مددجویان تحت پوشش هم برای دریافت تسهیلات  تکمیل و این افراد به بانک معرفی شده اند.

دکتر عرب نژاد افزود برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.

بازدید از مرکز خدمات بهزیستی +زندگی نهبندان

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور در ادامه بازدید از نهبندان از مرکز خدمات بهزیستی  + زندگی این شهر بازدید کرد.

مسول فنی این مرکز با اعلام این که تاکنون ۱۷۱ پرونده برای جامعه هدف در این مرکز تشکیل شده است گفت دو مددکار این مرکز ۵۸ بازدید در ارتباط با این پرونده هادر روستاهای این شهرستان انجام داده اند و فاصله زیاد روستاها سبب فزایش هزینه های این مرکز می شود.

فرزانه به استقرار این مرکز در ساختمان استیجاری با پرداخت ماهیانه یک میلیون تومان و مبلغی نیز بابت ودیعه (پول پیش) اشاره کرد و افزود جهت خرید ساختمان ملکی برای استقرار این مرکز در آن و خرید تجهیزات ضروری به تسهیلات بانکی ۶۰ میلیون تومانی نیاز دارد.

مهر معاون مشارکت های مردمی سارمان بهزیستی کشور هم در این بازدید برای پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به مسئول این مرکز قول مساعد داد.

 
 
کد خبر 29891

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *