شناسه خبر: 2270 منتشر شده در مورخ: 1392/11/9 ساعت: 15:41 گروه: مشاوره  
آغاز ثبت نام «جذب اختصاصی» داوطلبان تصدی امر قضا
معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه اعلام کرد

آغاز ثبت نام «جذب اختصاصی» داوطلبان تصدی امر قضا

معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام «جذب اختصاصی» داوطلبان تصدی امر قضا خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه، سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی 1392 (ویژه داوطلبان معاف از آزمون کتبی) تا روز چهارشنبه 30 بهمن 92 در تارنمای معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه در دسترس خواهد بود و از اول اسفند 92 ثبتنام در دوره جذب اختصاصی 1392 ممکن نیست.

دور جدید ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی از تاریخ 20 فروردین 93 از طریق لینک مربوط در همان تارنما آغاز خواهد شد.

بر این اساس همه اشخاص واجد شرایط که قبل از تاریخ اول اسفند سال جاری اقدام به ثبت نام کنند تا پایان سال جاری دعوت به مصاحبه خواهند شد، به همین جهت از داوطلبان تقاضا می‌شود تنها در صورتی که آمادگی کامل جهت شرکت در مصاحبه علمی را دارند، اقدام به ثبت‌نام کنند.

مسئولیت صحت شماره تلفن‌های اعلامی در فرم ثبت­نام و پاسخگویی به تماس­های این مرکز که به منظور اعلام تاریخ مصاحبه علمی انجام می­شود به عهده داوطلب است، بنابراین، چنانچه به هر علت تماس با داوطلب برقرار نشود یا داوطلب قادر به شرکت در مصاحبه علمی نباشد، وی حق شرکت در این دوره جذب اختصاصی را از دست خواهد داد.

داوطلبان جذب اختصاصی می­توانند در سامانه جذب اختصاصی 1393 ثبت­نام کنند، مشروط بر اینکه در ادوار گذشته قبول نشده باشند و 4 ماه تمام از تاریخ ثبت نام قبلی آنان سپری شده باشد.

بدیهی است داوطلبان واجد شرایط که فاقد سابقه ثبت نام قبلی هستند، بدون هیچ­گونه محدودیتی می­توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در جذب اختصاصی 1393 همان است که در حال حاضر وجود دارد و تغییرات احتمالی آتی متعاقباً اطلاع­رسانی خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *