شناسه خبر: 22603 منتشر شده در مورخ: 1399/10/8 ساعت: 12:59 گروه: اجتماعی  
۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور نیاز است

۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور نیاز است

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور گفت: براساس آمایش سرزمینی ۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مناسب آموزشی مورد نیاز است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سید جوادحسینی در آیین کلنگ زنی مدرسه استثنایی هرمزگان به صورت ویدئوکنفرانسی افزود: ساخت این مدرسه‌ها از ۱۰ ماه پیش در قالب طرح از خشت تا بهشت و با همت خیران آغاز شده است.

وی بیان داشت: تاکنون ۱۲۲ مدرسه از این تعدادکلنگ زنی و یا افتتاح شده و با مدرسه استثنایی در روستای ایلود شهرستان بستک هرمزگان این تعداد به ۱۲۳ مدرسه می‌رسد. 
 معاون وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه هرمزگان پیشتاز در طرح از خشت تا بهشت است، گفت: مدرسه استثنایی ایلود، دهمین مدرسه مورد نیاز دانش آموزان  هرمزگان است که با احداث این فضای آموزشی، نیاز این استان به مدارس استثنایی رفع می‌شود.
حسینی با بیان اینکه مدرسه، شوقستان و ادبستان است، ابرازداشت: برای نیازمندترین دانش آموزان و فرشتگان زمینی یعنی دانش آموزان استثنایی حرکت بسیار ارزنده ای به سمت عدالت ترجیحی آموزشی است.
وی با قدردانی از همت خیران در مدرسه سازی گفت: بیشتر مدارس استثنایی با همت خیران در حال ساخت است و بانوان خیر نیز نقش پررنگی در نهضت مدرسه سازی دارند.
 مدرسه استثنایی روستای ایلود در استان هرمزگان به همت خیر نیک اندیش عایشه زارع ساخته خواهدشد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *