شناسه خبر: 22109 منتشر شده در مورخ: 1399/8/5 ساعت: 14:33 گروه: اجتماعی  
مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی در مشهد

مساعدت شهرداری مشهد برای ساخت هتل ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی در مشهد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد: اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی مشهد و خرید ۸ دستگاه نوت تیکری از سوی شورای شهر مشهد

به گزارش ایران سپید  دکتر سید جواد حسینی ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر مشهد جهت اقدامات انجام شده در حوزه دانش آموزان استثنایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر مشهد، مساعدت در مناسب سازی ۱۶ مدرسه الگویی در راستای شعار مشهد شهر همگان، آسفالت و زیباسازی تعدادی از مدارس استثنایی سطح شهر مشهدو تامین بخشی از جوایز مسابقات دانش آموزان استثنایی از جمله  اقدامات ارزنده شهرداری و شورای شهر مشهد است که جای تقدیر دارد.

حسینی با اشاره به برخی انتظارات از شورای شهر مشهد گفت: مناسب سازی خیابان ها و فضاهای منتهی به مدارس استثنایی، تامین برخی از تجهیزات  آموزشی و ورزشی مورد نیاز دانش آموزان استثنایی در قالب نهضت توان افزایی و  تامین امکانات رفاهی و تفریحی ویژه دانش آموزان استثنایی مشهد از جمله مواردی است که نیاز به مساعدت شورای شهر مشهد و شهرداری دارد.

 معاون وزیر با اشاره به مدارس مازاد در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اظهار کرد: بسیاری از مدارس بافت پیرامون حرم مطهر فاقد دانش آموز است و با اخذ مجوز از هیات دولت میتوان هتل و مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان استان های کشور ساخت.

وی افزود: اجرایی شدن این امر مستلزم تهیه مستندات مالکیتی آموزش و پرورش، انجام مطالعه در خصوص تعیین تکلیف این مدارس، اولویت بندی اجرا و تبیین مکانیزم تامین منابع اجرا و بهره برداری است.

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *